23 תשובות
את עוברת
כן עובר בטח
אם את רוצה לדעת על כמה תכתבי בגוגל "חישוב ציון לפי אחוזים"
ואז קודם כל תחשבי את הציון של כל הבגרות עם המגן למשל תעשי 30% המגן שלך ו-70% הציון שלך למשל 76
ברגע שקיבלת את כל הציונים הסופיים של כל הבגרויות
תעשי חישוב נוסף עם האחוז של הבגרות תחפשי בגוגל כמה שווה כל בגרות (למשל אני יודעת שהבגרות בעל פה שווה 20% ) עם הציונים שקיבלת בכל בגרות וזה יהיה הציון הסופי שלך

אם את רוצה שאני אעשה לך את זה ואת מסתבכת תגידי לי
אבל בעיקרון את עוברת מיליון אחוז
זה סתם לסקרנות את יכולה לעשות את זה על כל בגרות
שואל השאלה:
ואי אני אשמח שתעשה לי
אנונימית
שואל השאלה:
76 בגרות בעל פה , 80 מגן
86 בגרות של כיתה יא , 80 מגן
מגן של השנה אין לי אבל מאמינה ש70 לשאלון הזה , וקיבלתי 50
אנונימית
אז אני צריכה שתעשי לי את זה בצורה מסודרת איזה בגרות זה כל אחד מה זה e ומה סה c וכמה קיבלתי במגן בכל אחד גם בבגרות בעל פה
בכיתה יא עשית את c או e
וצריך גם את d
שואל השאלה:
בגרות בכל פה :
76 , והציון מגן 80

שאלון של c:
86 בגרות , במגן 84

מגן של שאלון e: שבעים
ציון בגרות שאלןן הזה , 50
אנונימית
שואל השאלה:
עשיתי רק שאלןן c וe, 4 יחל
אנונימית
חסר את d שלדעתי הוא 24% אני חייבת אותו בלי זה אי אפשר לדעת
שואל השאלה:
מה זה שאלון d?
אנונימית
זה בגרות פנימית לרוב זה אפילו לא מבחן זה מלא עבודות קטנות שאת עושה של סיפורים וכאלה לרוב עושים את זה בכיתה י' זה כביכול הציון השנתי בערך
שואל השאלה:
אהה
אנונימית
שואל השאלה:
70
אנונימית
זה לא בדיוק הציון השנתי של י' אבל בערך בשאלה אם עשית את בכיתה י' בכלל יש כאלה שעושים ביא או ביב
שואל השאלה:
קיבלתי בו 70
אנונימית
וכמה המגן וכמה הבגרות של e
עם כל הנתונים שנתת לי נכונים זה הציון71.67
ואם כל הציונים שנתתי נכונים לפי הבדיקה גם אם קיבלת בבגרות של e 0 אז את על 56 וזה עובר ואין מצב שקיבלת אפס
שואל השאלה:
אמאלה מלכה תודה לך
אנונימית