5 תשובות
אם אתה לא מהצפון אז לא
וחוץ מזה מה יש להיות עירני
אם יש אזעקה פשוט להישמע להוראות פיקוד העורף
לא, חיסול זניח לפי מה שקראתי
אי אפשר אף פעם לדעת בוודאות אם יגיבו- תשדל להיות ערני תמיד, במיוחד בזמן מלחמה :)
לא
אנונימי
יש סיכוי אבל אם יהיה זה ישאר בגדר הצפון