24 תשובות
תפסיקי לנסות אם הוא לא רוצה להגיד שלא יגיד
תנסי לשחזר את מה שעשית אתמול ואם יש משהו ספציפי שהוא לא אוהב שאת עושה תנסי
שואל השאלה:
^^זה לא פיתרון. אני לא רוצה לאבד אותו בגלל ויכוח מטומטם ובגלל שהוא ילדותי. אני ממש שאלתי מה אני יכולה לעשות, זו לא אופצייה...
Dun
שואל השאלה:
^אני יודעת מה כנראה עשיתי לא בסדר, יש דבר אחד שהצלחתי רק לחשוב עליו. שאלתי אותו על זה והתנצלתי.. הוא פשוט סינן אותי.
Dun
אז כנראה שעשית משהו תנסי עוד קצת לשאול אותו מה עשית אבל כאילו התנצלת אז נראלי פשוט תני לו את הזמן שלו עד שהוא יכתוב לך..
זה שהוא ילדותי זה לא אשמתך ואת לא צריכה להיכנס לתסביכים בגללו.
שיהיה בוגר וידבר איתך על מה עשית לא בסדר את לא אמורה לנחש.
אל תרדפי.
תנסי אותו עוד יום יומים ואם הוא ממשיך לסנן כנראה הוא פשוט לא רוצה להיות חבר שלך או משהו כזה זה קרה לי גם
שואל השאלה:
^^^האגו שלו ענק, אני יודעת שהוא בחיים לא אכתוב לי אם אני לא אעשה את זה. אני נדפקתי. אבל תודה
Dun
^ לכי אליו הביתה, ככה הוא לא יכול לסנן אותך
^^ אם זה המצב אז מגיע לך יותר טוב.
יכול להיות שהוא באמת לא רוצה אותך תנסי יומים ואם לא תשחררי הוא כבר יבוא
שואל השאלה:
^^^קצת קריפי הייתי אומרת, אני פשוט רוצה לדעת מה אני יכולה להגיד שיגרום לו לספר לי. כבר ניסיתי את "אני אפרד ממך כי אתה ילדותי ולא מוכן לתקן" והוא פשוט לא ענה
Dun
אז תיפרדי פשוט זה באמת לא שווה את זה
תקשיבי תסבירי לו שאם הוא כועס אלייך וחא אומר לך זה בעיה שלו כי אם הוא רוצה לקבל התנצלות ממך זה אומר שאת צריכה לגעת מה עשית ואם הןא לא מוכן להגיד לך מה עשית זה בעיה שלו ותסבירי לו אצ זה כי אצ לא אמורה לנחש מה עשית אם קרה משהו ואת עיצבנת אותו והוא לא אומר לך זה הופך להיות בעיה שלו והוא צריך לעבוד על זה ולהבין את זה הבעיה ממש לא בך
אם זה ככה המצב יכול להיות שהוא לרוצה את זה יותר יכול להיות שבכלל עובר עליו משהו תנסי עוד יומים שלוש גג ואם לא גם את לא צריכה את זה
תכתבי לו עובר עליך משהו?
שואל השאלה:
^זה רעיון טוב, הייתי עושה את זה אבל הוא אמר לי "תשאלי את עצמך" אז אני מניחה שהבעיה היא בי
Dun
יכול להיות שהוא שונא שעשית משהו ספציפי ואת חושבת שזה סבבה פשוט תכתבי לו סליחה ,אני לא הכי יודעת מה עשיתי אבל אני רוצה שנמשיך להיות חברים
תקראי מה שכתבתי למעלה שיניתי
את לא צריכה התנצלות הוא סתם כנראה רוצה כבוד
הוא אפס
תקראי באינטרנט על ענישה בשתיקה
אנונימית
היי,
קראתי מה שכתבת על הסיטואציה שקורית עם החבר שלך כרגע ,
אני מבינה מהפוסט וגם מהתגובות שכתבת שאת לא יודעת מה בדיוק עשית או קרה לא בסדר והוא לא מוכן להגיד.
ושבעצם התנצלת על משהו שאת לא עד הסוף מבינה אותו.
מערכות יחסים יכולות להיות מורכבות ולעורר אצל כל אחד מאיתנו את הדברים שלו ותקשורת בריאה היא בדרך כלל הבסיס שממנו אפשר להמשיך.
זה משהו שקורה בדרך כלל? שהוא משתמש בשתיקה כשהוא נפגע? איך את מתמודדת בדרך כלל עם החוסר ודאות הזו? - אולי כדאי להרחיב על השאלות האלה בפרטי

אני אסתי ואני מעמותת "עלם" שמלווה בני נוער וצעירים ברשת.
אפשר לדבר איתנו בהודעות הפרטיות כאן, או באינסטגרם/טיקטוק שלנו digital.elem.
אפשר גם להכנס לצ'ט או לווטס אפ שלנו ולשוחח באנונימיות עם מתנדבים.ות בימי ראשון-עד חמישי בין 20:00-24:00לנו digital.elem.
אני מהתגובה הזאת ^^
מניסיון זה רק מחמיר עם הזמן
הוא רואה שזה משפיע עלייך והוא יעשה את זה שוב ושוב
לא יודעת בני כמה אתם וכמה זמן אתם ביחד אבל זה באמת אחד הדברים הכי רעים שאפשר לעשות בזוגיות (זה נחשב התעללות רגשית אגב)
אל תישארי איתו
אנונימית
שמעי תתעלמי גם את .. הוא יפחד לאבד אותך , יחזור לדבר . אבל את תיהיי חכמה ולא ישר תקבלי אותו בזרועות פתוחות , תראי קצת יותר קשיחות .. עם כל הכבוד את לא בובה !
אחר כך תגידי לו שאתם צריכים לדבר .
תעשי איתו שיחה על עניין הסינון וההתעלמות ממך , שזה לא יכול להמשיך ככה , שזה ילדותי וקשר אמיתי זה לתקשר... ואם מפריע משהו לאחד משני הצדדים צריך לדעת לדבר ולנהל שיח בוגר , להתעלם זה לא פיתרון . ואם הוא רוצה קצת זמן לעצמו להירגע ולחשוב הוא יכול להגיד לך שהוא רוצה כמה דקות או כמה שהוא צריך זמן לבד בכדי להירגע ולא להיעלם פתאום ..