10 תשובות
כנרה שכן תעברי
דבר ראשון הייתי מעיף לו כפאה לפנים ואל תדאגי אני עברתי את הטסט על מזל אני נשבע לך כל כך מזלסטי הבן אדם אחרי נדפק
כנראה*
תאמיני 3>
אני עוד לא בשלב של טסטים אבל לפי מה שהבנתי הם אוהבים לצעוק אלה
תרצי שאתפלל עלייך?
אני עוד לא בשלב של טסטים אבל לפי מה שהבנתי הם אוהבים לצעוק אלה
תרצי שאתפלל עלייך?
אם הוא לא יעביר אותך את יכולה להלונן על התנהגות בוחן
שואל השאלה:
אפשר לערער אם אני לא עוברת?
אפשר לערער אם אני לא עוברת?
אנונימית
מבקשים את הסרטון של הטסט ואפשר לערער כן
מה בסוף עברת ?
שואל השאלה:
נכשלתי ומה שמעצבן זה שלזה שהיה איתי הוא דפק ברקס והוא עדיין עבר
נכשלתי ומה שמעצבן זה שלזה שהיה איתי הוא דפק ברקס והוא עדיין עבר
אנונימית
לא נורא
תזכרי שהכל לטובה 3>
בהצלחה בטסט הבא
תזכרי שהכל לטובה 3>
בהצלחה בטסט הבא
באותו הנושא: