6 תשובות
צריך לדעת לשחרר בחיים..
זה כואב זה יכאב אבל בסוף זה יסתדר
זה כואב זה יכאב אבל בסוף זה יסתדר
אין מה לענות. חרא של סיטואציה שגם אני נמצא בה עכשיו
עדיף לדעת לשחרר כדי שזה לא יפגע בך ולא בו..
זה ילמד אותך על עוד מקרים בחיים
עדיף לך לשחרר אהובה
זה ילמד אותך על עוד מקרים בחיים
עדיף לך לשחרר אהובה
שואל השאלה:
רשמתי לו שאני כבר לא רוצה להמשיך ועכשיו אני מתחרטת כלכך. והוא ראה את זה
רשמתי לו שאני כבר לא רוצה להמשיך ועכשיו אני מתחרטת כלכך. והוא ראה את זה
אנונימית
אין מה לעשות מלבד לקבל את זה ולהמשיך, החיים יביאו לך עוד אנשים טובים ואיכותיים
אין לך מה להתחרט אהובה
זה עדיף עבורך
זה עדיף עבורך
באותו הנושא: