8 תשובות
שואל השאלה:
אכפת לו ממני נקודה
הוא באמת מראה המון אכפתיות כלפיי ודואג לי
נגיד אם אני שוכחת לאכול הוא ממש דורש ממני לאכול וזה
ונגיד כל בוקר כשהוא קם הוא מתקשר אליי ראשונה וכאלה
אבל אני די בטוחה שהוא לא שם עליי בקטע כזה בכלל
אנונימית
תשאלי אותו אין סיבה שהוא ישקר לך...
שואל השאלה:
אני לא יודעת מביך אותי לשאול
אני מפחדת שהוא יעשה ממני צחוק
בלי שום קשר יש בינינו ממש מתח אני לא אשקר
היינו אתמול בשיחה עם שני אנשים שהוא לא כזה מכיר וגם אני לא ובאיזשהו שלב אחד מהם אמר לנו אני לא מבין אם אתם מאוהבים אם אתם ביחד או שאתם סתם שני מפגרים חחח לא יודעתת מה לעשות
אנונימית
אם את מרגישה את המתח אז אולי אתם לא מתאימים? לפי הצד שלך את מרגישה שזה לא נכון הקשר הזה ולפי איך שתיארו אותו זה נראה שגם הוא לא מעוניין כל כך.... למה שהוא יעשה ממך צחוק? למה מה כבר עשית?
שואל השאלה:
כאילו מתח שהוא טוב כזה לא יודעת להסביר לך מתנצלת
אני לא יודעת מה אני חושבת על הקשר הזה כי הוא ידיד שלי כרגע ולא מעבר
אני מפחדת שאם אני אגיד לו הוא פשוט יצחק עליי לא יודעתת
בא לך לעבור לדבר בפרטי ? אני אסביר לך מפורט יותר
אנונימית
כן אין לי בעיה עם פרטי
שואל השאלה:
רק עכשיו אני רואה מתנצלת
עכשיו שולחת לך הודעה
אנונימית
תאמרו לו שחזר לך הרגשות אליו...זה עדיף מאשר להישאר במבוכה תמידית, אם גם לא יש רגשות אלייך תאמיני לי שיהיה לו אכפת ממך ומאיך את מרגישה או הרגשת.