10 תשובות
לא נורא
לא נורא
לא כזה נורא אבל עדיף לכבס
לא נורא
עדיף לכבס אבל אם אין ברירה הכל טוב.
מה שהם אמרו
תחשבי כמה ידיים זה עבר, מילא זה היה בארץ, תכלס זה יותר מגעיל מללבוש פעמיים
שואל השאלה:
אבל אין לי מה ללבוש למחר אני הולכת לבריכה
אבל אין לי מה ללבוש למחר אני הולכת לבריכה
אנונימית
טוב אז אולי אין ברירה את לא אוכלת את זה
לא נורא בכלל
באותו הנושא: