4 תשובות
מה זה מי חותך פלפל ב2 בלילה? פנם התחלתי לאפות עוגיות ב3 בלילה כי היה לי דודא
אנונימי
לשתוף ידים ואז לשתוף פנים ואת העין במיוחד
תשתפו את הידיים טוב ואז את העין
לשטוף טוב את הידיים עם סבון ואז לשטוף את העין עם מים קרים