5 תשובות
אני
לא לי, חח
למרות שפשוט מבאס אותי שרק אני יוזמת עם חברות שלי, כל הפגישות זה בזכותי
גם לי אני נפגשת עם חברות כמה שאפשר אבל לא תמיד יוצא וגם החופש אני לא טסה, אין לי מושג איך להעביר את הזמן