6 תשובות
אתה מרגיש כמו טלויזיה/טלויזיות?
שואל השאלה:
כן אני מרגיש כמו טלויזיה/טלויזיות אני מרגיש שיש בתוכי אורות כמו של טלווזיהי אני פשוט מרגיש כמו טלויזיה
אנונימי
עולם חופשי, תעשה מה שבא לך חח
אתה יכול לקרוא לעצמך ככה זה פשוט מגוחך ולא הגיוני (כמו ההם\אתם)
כי הם לא
תפנה אליי בתור טוסטר