6 תשובות
זה בסדר תגידי שאת מעדיפה להישאר ביית מקסימום תצאי אבל לעמים בני דודים שלי לא באים לחופשות משפחתיות כי הם מעדיפים להישאר בבית כי יש להם תוכניות :)
^
אם זה לכבוד הגיוס של אח שלך אם הייתי במקומך הייתי באה רק בשביל לכבד אותו :)
אם זה לכבוד הגיוס של אח שלך אם הייתי במקומך הייתי באה רק בשביל לכבד אותו :)
אם זה חשוב לך תלכי אם לא תגידי להם שאת מעדיפה להישאר
שואל השאלה:
זה חופשה רק עם המשפחה המצומצמת וזה די נדיר פשוט לכבוד הגיוס של אח שלי.
זה חופשה רק עם המשפחה המצומצמת וזה די נדיר פשוט לכבוד הגיוס של אח שלי.
אנונימית
זה בסדר. לדעתי תהיי איתם כזה יום יומיים בשביל לתת את ההרגשה ותחזרי.
שואל השאלה:
^ פשוט לא מרגיש לי שכזה אכפת לו או למישהו מהמשפחה אם אני יבוא באמת.
^ פשוט לא מרגיש לי שכזה אכפת לו או למישהו מהמשפחה אם אני יבוא באמת.
אנונימית
באותו הנושא: