6 תשובות
זה בסדר תגידי שאת מעדיפה להישאר ביית מקסימום תצאי אבל לעמים בני דודים שלי לא באים לחופשות משפחתיות כי הם מעדיפים להישאר בבית כי יש להם תוכניות :)
^
אם זה לכבוד הגיוס של אח שלך אם הייתי במקומך הייתי באה רק בשביל לכבד אותו :)
אם זה חשוב לך תלכי אם לא תגידי להם שאת מעדיפה להישאר
שואל השאלה:
זה חופשה רק עם המשפחה המצומצמת וזה די נדיר פשוט לכבוד הגיוס של אח שלי.
אנונימית
זה בסדר. לדעתי תהיי איתם כזה יום יומיים בשביל לתת את ההרגשה ותחזרי.
שואל השאלה:
^ פשוט לא מרגיש לי שכזה אכפת לו או למישהו מהמשפחה אם אני יבוא באמת.
אנונימית