7 תשובות
שואל השאלה:
אני בטוחה שזה מוזר אבל עד כמה, אני בוכה כבר שעה
לא לגיטימי ולא יעזור
עדיף שהבן זוג שלך ידבר איתו ולא את
שואל השאלה:
אוקי תוכנית ב
אם אני אשלח רס"ר שידבר עם מישהו מהיחידה שלו, קיצר אחד שהמילה שלו שווה לזהב ואם אני רוצה הוא עכשיו יוצא לבית זה יסבך את הבן זוג שלי מול המ"מ שלו?
מאוד מוזר, הכי מוזר שיש לך את המספר שלו
אנונימית
שואל השאלה:
קיצר עד כמה מוזר לשלוח לו הודעת בקשה שיוציא אותו
מכיר את התחושה גם אני כשהייתי בצבא הייתה לי בת זוג שתמיד רצתה שאני אצא איתה ויהיה איתה בחגים והיא ניסתה לדבר עם המפקד שלי ולצערי זה לא הצליח והוא התעצבן יותר והוא עשה לי בכוונה יותר עדיף לא לדבר איתו עדיף שהחייל עצמו ידבר ויתן את מה שאפשר כדי לצאת ולהיות מושמע וחייל טוב כמובן כדי שיתנו לו את מה שהוא רוצה כמו לצאת חופשות וכולי עדיף שהוא יעשה את זה בעצמו צבא זה לא קייטנה המפקדים יכולים לנקום אם אנחנו בעצם מלשינים עליהם שהם רעים עלינו ולא נותנים לנו לצאת עדיף שזה יהיה מהידיים של החייל עצמו
שואל השאלה:
כן ברור לי לגמרי
אבל באמת זה נטו היה לא שהוא החליט כרגע והוא הגיש בקשת יציאה מלפני חודש וחצי..
זה עצבים של כל הפלוגה ולא רק עליו..
נראלך הוא ישנה את דעתו בבוקר או שזה קלוש?