8 תשובות
^^ כן מצוין
לגבי כמה מים זה מסוכן
מגוגל
how much water is too much? there is no set amount of water that causes water intoxication. the kidneys can process about one liter of fluid per hour, so any amount above that over a number of hours can be risky. among healthy people, endurance athletes tend to be at greatest risk for overhydrating
מגוגל
how much water is too much? there is no set amount of water that causes water intoxication. the kidneys can process about one liter of fluid per hour, so any amount above that over a number of hours can be risky. among healthy people, endurance athletes tend to be at greatest risk for overhydrating
בין 2 ליטר ל2 וחצי ליטר ביום זה בסדר
אנונימית
אנחנו מקבלים מים גם מהמזון( נגיד מרק,ירקות ופירות..)
הנה מה שכתוב בגוגל בעמוד הראשון ששואלים כמה מים צריך לשתות ביום:
למשל, המכון הלאומי לרפואה בארהב (iom), ממליץ על צריכה של 2.6 ליטר נוזלים לגברים, ו-1.8 ליטר
לנשים(משתייה בלבד,לא מהמזון)
הנה מה שכתוב בגוגל בעמוד הראשון ששואלים כמה מים צריך לשתות ביום:
למשל, המכון הלאומי לרפואה בארהב (iom), ממליץ על צריכה של 2.6 ליטר נוזלים לגברים, ו-1.8 ליטר
לנשים(משתייה בלבד,לא מהמזון)
אנונימית
כעיקרון יש הרבה כתבות שאומרות שבסביבות ה2 ליטר ליום זה מספיק מים ליום.
אנונימית
שואל השאלה:
אם אני שותה שתיים וחצי- שלוש ליטרים זה בסדר?
אם אני שותה שתיים וחצי- שלוש ליטרים זה בסדר?
אנונימית
עדיפות ל2 ליטר מים ביום
שלום. באקדמיה הלאומית האמריקאית למדעים, הנדסה ורפואה ממליצים על הכמויות היומיות הבאות:
3.7 ליטר של מים לגברים
2.7 ליטר של מים לנשים
אך יש להתייחס למספרים הללו כאל נקודת פתיחה בלבד. על פי אגודת הלב הישראלית, לא כל המים שאנו צורכים מגיעים משתיית נוזלים. כ-20% מהצריכה היומית של נוזלים מגיעה מהמים שנמצאים במזון. שתיית מים מספקת תלויה במספר גורמים המשתנים מאדם לאדם כגון, כמות הפעילות הגופנית שהוא עושה, כמות ואיכות האוכל שלו, גובה, משקל מדדים בריאותיים וכו'. לכן, כדאי לשתות כמות מספקת של מים בכדי לעזור לגוף במספר גורמים בריאותיים כמו בעזרה בזרימת הדם, עזרה בכליות, ריאות ולב וכן גם בעזרה למניעת עששת. תודה רבה ושבוע קסום 3>
3.7 ליטר של מים לגברים
2.7 ליטר של מים לנשים
אך יש להתייחס למספרים הללו כאל נקודת פתיחה בלבד. על פי אגודת הלב הישראלית, לא כל המים שאנו צורכים מגיעים משתיית נוזלים. כ-20% מהצריכה היומית של נוזלים מגיעה מהמים שנמצאים במזון. שתיית מים מספקת תלויה במספר גורמים המשתנים מאדם לאדם כגון, כמות הפעילות הגופנית שהוא עושה, כמות ואיכות האוכל שלו, גובה, משקל מדדים בריאותיים וכו'. לכן, כדאי לשתות כמות מספקת של מים בכדי לעזור לגוף במספר גורמים בריאותיים כמו בעזרה בזרימת הדם, עזרה בכליות, ריאות ולב וכן גם בעזרה למניעת עששת. תודה רבה ושבוע קסום 3>
באותו הנושא: