9 תשובות
תיק
תיק צד לדעתי גם אני עולה לט' ואני קונה תיק צד (:
גב*
תיק גב לבדרך כלל כי זה יותר נוח אבל לימים שאין הרבה לסחוב אז תיק צד
אנונימית
תיק צד (:
תיק צד זה לא טוב לגב שלך וזה יפה אבל לא הכול חייב להיות יפה גם תיק גב יפה אני עולה ט גם בת 14 בהצלחה!
צד הכי יפה