8 תשובות
אין לי רעיון לכינוי כנל
אני כבר גרה באחד כזה
מה הבעיה אני אני והמשפחה שלי האתיופים היחידים בכל האזור שלי
מה הבעיה
אנחנו המשפחה האתיופית היחידה בשכונה בחייאת שזה לא כיף גם אין לי קשר עם השכנים אם זה היה אתיופים טבעי יותר שנתחבר כי בין אתיופים יש אחווה
איזה גזען אתה
אנונימי
מה בעיה
כן זה לא כאילו לא אוכל לפגוש אתיופים אחרים
אנונימי