7 תשובות
ברעיון זה יכול להיות שעה וחצי כזה אבל זה תלוי באיזו שעה אתה יוצא וכם אם יש עיכובים
שואל השאלה:
מסיימים בקורס בערך באחד אחד וחצי
אממ אחת בצהריים זו שעה סבירה יחסית שתהיה שעה וחצי תכין תעצמך לבין זה לגג גג שעתיים כי מעל זה כבר חריג אם יש משנו
שואל השאלה:
הוא נוסע לתחנה מרכזית ת"א נכון?
זה כבר תבדוק עם הנהג
אגב אם זה שאטל של תחבצ ולא דרך הצבא שמגיע ישירות לתא אז זה יהיה בערך 2:40 ואולי יותר
שואל השאלה:
זה של הצבא ממה שאני זוכר