5 תשובות
רב קו חינם זה לשנה אני חושבת לא לחצי שנה
שואל השאלה:
כן כן בטעות זה רשם חצי שנה. ומה עם שאר הדברים?
אנונימי
שואל השאלה:
וולספיט, הבנתי שצריך לבקש
אנונימי
זה אותו הפיקדון כמו מצהל
ומנהל לא צריך לבקש.
הפיקדון לא ילך לכספי המדינה
אחרי 5 שנים מה שנשאר בפיקדון נכנס לך לחשבון הבנק