7 תשובות
יש לך עוד 24 שעות
פשוט תתני לעור לנוח ותשימי אולי אלוורה והוא התחדש הקילופים זה פשוט עור מת
שימי אלוורה וזה כבר יעבור זה לא יעשה לך כלום
תשימי קרם זה יעזור
שימי מלא אלוורה זה יעזור
הכל טוב יהיה בסדר
להבא חשוב לשים קרם הגנה איתך בתיק ולהימרח, זה לא נעים והעור שלך עכשיו בתהליך התחדשות כפוי, תמרחי עליו חומרי הזנה שמכילים ויטמין e - בהם אלוורה וקרמים עדינים מאוד להזנת העור. חשיפה מוגזמת לשמש - תגרור סרטן עור. קחי מקדם הגנה ושימי כובע. שמרי על עצמך, לפעמים זה עשוי להראות לאחרים "סחי". אבל כשיהיה להם סרטן עור אחרי שצלו את עצמם למוות בשמש. תביני שבחרת נכון
https://www.facebook.com/melanoma.il/videos/547961634136810/