4 תשובות
כן אבל למה 25 יורו לסקראנצי t_t
נראה חמוד אבל לא כי אני עושה בדרכ רק צמה או פזור
שואל השאלה:
יש לכן אולי קישור לאחד כזה מהארץ ביותר זול?^
אנונימית
יש במלא מקומות, סופר פארם אפילו