9 תשובות
נראה לי שהשנה לא חייבים שאלה מכל פרק בגלל המלחמה
שואל השאלה:
כן נכון אבל אני לא יודעת בכלל את השאלות של אלקטרוניקה אני אז אני מתכננת על השאלה הראשונה, תכנות, אנלוגיות ודילמה
אנונימית
^כן זה מה שאני גם מתכנן.
החומר הוא קבוע, לא ישנו כלום.
שאלה ראשונה יהיה מערכות ספרתיות ושאלה שנייה כתיבת קוד
שואל השאלה:
סבבה תודה רבהה
ודרך אגב יש לך סיכומים על אנלוגיות ? השימור סכום קבוע וכל זה
אנונימית
שואל השאלה:
לא יהיה מצב שישימו משהו אחר במקרה? כי לא למדתי בכלל אלקטרוניקה אני לא מבינה בזה כלוםם ואני בונה על השאלה הזו
אנונימית
כן
לא, אין לי.
לא לימדו אותנו את זה בכלל, רק נתנו לנו לתרגל
שואל השאלה:
כןן גם לנו ככה
אנונימית