9 תשובות
תתחיל תראה איך אתה וכמה אתה מצליח אם קשה תוריד ותעלה עם הזמן אם לא תעשה ככה ותעלה עם הזמן זה רק ישפר אותך
הם מורידים במשקלים כדי לאמץ את השריר שלהם יותר תעשה אם אותו משקל שאתה עכשיו אבל תנסה לעלות את מספר החזרות ומתי שזה כבר מספיק חזרות לדעתך תעלה במשקל ותורחד בחזרות
תעלה משקל עד שאתה יכול רק 8 חזרות
תעלה משקל למשקל שאתה עושה 8-12 חזרות בסט הראשון ברגע שאתה עובר את ה12 תעלה משקל
שואל השאלה:
אבל מה עדיף קצת פחות משקל נגיד 8 ויותר חזרות או קצת יותר משקל ופחות חזרות?
אנונימי
שואל השאלה:
אבל אם נגיד אני מצליח לעשות בראשון 8 חזרות בסט השלישי אני בקושי אצליח אז מה לעשות?
אנונימי
יותר משקל ופחות
(ספציפית לזה)
אז תוריד משקל בסט השלישי
פחות או יותר עם כל תרגיל העיקר הוא שבכל הסטים אתה שומר על טווח חזרות של 6-12, עדיף 8-12 כאשר בסט האחרון רצוי להגיע לכשל. אני אישית מעדיף את הכל אותה כמות חזרות. נגיד 3 סטים של 10, וברגע שבאחרון הצלחתי לפחות 10 חזרות אז אני מעלה משקל ומתחיל מ8 חזרות כל סט כמובן עם כשל באחרון עד שאני שוב עולה ל10 כל סט עם כשל באחרון וחוזר חלילה.
נשמע שאתה יכול כבר לעלות במשקל לדעתי.
תשתדל להגיע לכשל רק בסט אחרון או בשניים אחרונים גם בסדר אבל בהכרח להגיע לכשל באחרון.

מה שתיארת בסוף נקרא דרופ סט. אין ממש הוכחה שזה באמת יעיל למרות שזה מרגיש טוב ושורף את השרירים ממש.
אפשר לשלב את זה לפעמים בתרגילים שונים אבל לא יותר מידי.
ביתרון של זה זה שזה עקרונית חוסך זמן
אתה מתיש את השריר מהר יותר ואז נגיד אפשר לעשות סט אחד פחות..לא הייתי מתעסק עם זה ממש אלא אם בא לך לכיף כזה.

בכל מקרה אני ממליץ ללמוד באופן כללי על מחקרים ואיך מבצעים כל תרגיל ולעצב תוכנת נכון וכו