109 תשובות
קל שjazz
שואל השאלה:
של..?
של..?
queen
שואל השאלה:
אהה
אהה
סקיבידי טוילט ריז
סתם
reputation
סתם
reputation
centr נדנדות
good 4 u
vampire
obssed
vampire
obssed
deja vu
me against the world
^^^^גירל זה לא אלבום זה שירים
שואל השאלה:
מי פה נותן מינוסים להכל
מי פה נותן מינוסים להכל
^^ גירל לפי השירים שכתוב אפשר להבין שהיא לא מאה
מה אכפת לי אני שומע רק אוליביה אז לא יודע
בן 15 תודה שאת מורידה מהגיל 3>
אוליביה רודריגו מושלמת לא יודע מה יש לכם .
אנונימי
אחלה טרול
נכון אחי^^
אוליביה רודריגו וטיילור סוויפט הן מוטציות
שקט
את מוטציה את משחקת פורטנייט יש לך זכות דיבור אחותי ?
אנונימי
שואל השאלה:
תוריד מאנונימי ואז תדבר
תוריד מאנונימי ואז תדבר
אנונימי
לנה דל ריי מחרידה
אנונימי
לא יורד לרמה הזאת אתם פשוט תת רמה אני לא יריב איתכם כי יש לי חיים ביי .
אמאלה איזה ויכוח מיותר אני מתה
1 . ישנתי ב20:31 וקמתי ב3:04 אני כבר ישנתי אז תודה שאת דואגת
ביי בסטי
^^ לחחחחחח
ימגניבה אחת
יאלה בי
יאלה בי
אני יודעת שאני מגניבה לא צריך להזכיר לי
אמאלה שומעת את המשתמש האהוב עליי
סתכלי בביו שלי
אחותי
the weekend שתרמו לעזה זה בסדר לשמוע ? יש לך טעם מחריד ואת מחרידה בעצמך כמו האופי שלך באיוש בטוח שאת מכוערת גם מבפנים וגם מבחוץ שאת יוצאת על אנשים וגם " חברה של שי אסידו " לא אכפת לנו של מי את חברה את בת 12 מה יש לך חבר עכשיו לכו תמצאו חיים ואל תרדו פה אל אנשים ותביאו כמה מינוסים שבא לכם אני לא סופר אותכם
the weekend שתרמו לעזה זה בסדר לשמוע ? יש לך טעם מחריד ואת מחרידה בעצמך כמו האופי שלך באיוש בטוח שאת מכוערת גם מבפנים וגם מבחוץ שאת יוצאת על אנשים וגם " חברה של שי אסידו " לא אכפת לנו של מי את חברה את בת 12 מה יש לך חבר עכשיו לכו תמצאו חיים ואל תרדו פה אל אנשים ותביאו כמה מינוסים שבא לכם אני לא סופר אותכם
אנונימי
טוב גאיוש ?
אנונימי
טיפה עצבני לשלוש וחצי בבוקר לא חושב?
לא עצבני מאמוש אני כותב מה שצריך 3> עם את קוראת את זה בקטע עצבני כנראה שאת עצבנית ולמה את ערכת את התגובות שלך 3 פעמים לא מביך ?
אנונימי
מבטיחה dicaprio 2 של jid
גירל לא מבין הומור אני אפילו לא אסביר לך מה זה שי אסידו
ומה אתה בא מאנונימי כולם יודעים שאתה הזה שכותב בסטי ושומע אוליביה ולקח לך שעה לחשוב על משהו לכתוב ותוך כדיי גם התאמנת מול המראה
אז שב בשקט ולך לבכות על זה שיש לך טעם גרוע במוזיקה אף אחד לא סופר את השיט שלך
ומה אתה בא מאנונימי כולם יודעים שאתה הזה שכותב בסטי ושומע אוליביה ולקח לך שעה לחשוב על משהו לכתוב ותוך כדיי גם התאמנת מול המראה
אז שב בשקט ולך לבכות על זה שיש לך טעם גרוע במוזיקה אף אחד לא סופר את השיט שלך
אני עורכת תגובות כי אני כותבת מהר ואני מתקנת את עצמי
מקווה שזה עזר!
מקווה שזה עזר!
ובוא לפני שאתה בא אליי באנונימי אולי תבוא כמשתמש עם הטעם שלו במוזיקה בביו?
לי זה לא תכתבי קצת לאט שזה יסתדר לך ולא תצטרכי לתקן שמחתי לעזור , גם מי ישמע עם את כותבת דברים גורה כמו מה שיוצא לך מהפה עדיף שתסתמי גם את הפה וגם תהיה שקט
אנונימי
אני פה רק בגלל שדיברתם על טיילור מאמוש ולא אני לא מוריד מהמשתמש שלי כדי לדבר איתך כי רק שיראו את המשתמש שלי מדבר איתך זה פדיחות אז עדיף מאנונימי
אנונימי
am של arctic monkeys
או humbug של arctic monkeys
או the bends של radiohead
או humbug של arctic monkeys
או the bends של radiohead
אנונימית
בסדר, אנונימי. אשתדל לכתוב טיפונת יוצר לאט בשביל שלא אצטרך לערוך את התגובות שלי ואז תהיה כועס
טיילור טובה
גם אוליביה וסברינה אבל טיילור הכי טובה וגם אריאנה גרנדה
גם אוליביה וסברינה אבל טיילור הכי טובה וגם אריאנה גרנדה
אנונימי
אוי אתה סוויפטי? אני בורחת
לא כעסתי ושמחתי לעזור , רק שאלה למה לקח לך מלא זמן לחשוב מה לכתוב לי ?
אנונימי
תברחי את תעשי טובה
אנונימי
מה זה עם את כותבת דברים גורה?
מאמוש תלמד להסביר את עצמך
ולקחת קצת קשה את העניין, וכן טיילור מוזרה ויש לה שירים גרועים. תבכה על זה.
אני נתתי את הדעה שלי תתן את שלך,
אתה מוזמן להגיד שראפ זה גרוע אבל אותי זה לא מעניין לעומתך שאתה כותב לנו פה מגילות ב3 בלילה, משעמם לך בחיים?
מאמוש תלמד להסביר את עצמך
ולקחת קצת קשה את העניין, וכן טיילור מוזרה ויש לה שירים גרועים. תבכה על זה.
אני נתתי את הדעה שלי תתן את שלך,
אתה מוזמן להגיד שראפ זה גרוע אבל אותי זה לא מעניין לעומתך שאתה כותב לנו פה מגילות ב3 בלילה, משעמם לך בחיים?
אמרת לי לכתוב לאט לא?
לכי תבכי לשי אסידו ילדה את לא לרמה שלי שאני ידבר איתך עכשיו אני מדבר עם גאיה אין זמן למעריצים כמוך
אנונימי
אנונימי נוגס את המדרכה ב4k לאחר שביקש ממנה לכתוב לאט ואז שאל למה לוקח לה זמן לכתוב
תכתבי קצת מהר יותר את יותר איטית ממה
אנונימי
צודק אני מעריצה שלך!!
סליחה אנונימי
בשבילך אני לא אכתוב יותר מהר אולי כדאי לך לגמור יותר מהר למרות שלא יהיה לך על מי תראה איזה שירים אתה שומע יא הזיה
מה יש לך לדבר איתי ילד מה אתה רוצה
master of puppets
הכל בסדר מטעויות לומדים
ידוע לי חברה של שי אסידו אין זמן לתמונות עם מעריצים כמוך
ידוע לי חברה של שי אסידו אין זמן לתמונות עם מעריצים כמוך
אנונימי
אל תדברו אל טיילור סוויפט פשוט .
אנונימי
לא כי ברגע שהם שומעים טיילור סוויפט הם קופצים
תקשיב אתה הזוי
חברה של שי אסידו ממך אני יתעלם מילדה בת 12 שיש לה חבר
אנונימי
תודה רבה
אנונימי
אניבוכה
אני אדבר על מי שבא לי
ואני אגיד את המשפט השנוא עליך יא מעריץ טיילור
"קנייה צדק"
אני אדבר על מי שבא לי
ואני אגיד את המשפט השנוא עליך יא מעריץ טיילור
"קנייה צדק"
עם את חושבת שאני הזוי כנראה את לא בסדר בראש
אנונימי
ואלוהים כמה שגיאות כתיב יש לך במקום לשמוע טיילור סוויפכ לא יזיק לך קצת שיעורי עברית
כותבים אתעלם אז לאחר שתלמד אותיות איתן תוכל לפנות אליי.
כותבים אם. כמו שאמרתי תלמד עברית ולאחר מכן תפנה אליי
קנייה לא רלוונטית ותעני כבר גאיה
אנונימי
מדבר מישהו שלא מבדיל בין אם לעם ואל ועל
הלכתי לשמוע טיילור שישרוף לכם ביי (:
אנונימי
אני כותבת לך מחא צגובות ואתה לא שם לב זה ממש פוגע
קנייה זה בן לא כולם רוצים לשון פניה הפוך כמוך בסטי
תשמע מה שאתה רוצה לאף אחד לא אכפת ממך
מותר לנו להביע את דעתנו ולהגיד שהשירים שלה גרועים
ואני הולכת לשמוע שירים איכותיים אז ביי(:
מותר לנו להביע את דעתנו ולהגיד שהשירים שלה גרועים
ואני הולכת לשמוע שירים איכותיים אז ביי(:
שואל השאלה:
תודה לשלושתכם שסחבתם אותי לחמות פעם ראשונה
תודה לשלושתכם שסחבתם אותי לחמות פעם ראשונה
בכיףף אהוב שלנו
בכיףף גבר
אניצורחת הגבר11 זה כזה ריל
מה לעשות משעמם בשלוש בלילה
מה לעשות משעמם בשלוש בלילה
כל האלבומים של אריאנה גרנדה:)
abbey road
damn.
abbey road.
אלבום אייקוני היסטורי שגם שינה את עולם המוזיקה וגאוני
(מה שהביטלס עשו גם בשאר הקריירה שלהם)
the dark side of the moon
עובדתית זה אלבום גאוני שעשה היסטוריה בעולם המוזיקה
a night at the opera
אלבום פשוט גאוני
עם וויבים שקשה להסביר וגם כמו השאר לדעתי אלבום מאוד היסטורי וגאוני וזה דיי עובדתי
am
לא אלבום ששינה כל כך את עולם המוזיקה
אבל כן גם אלבום דיי גאוני והוא בין האלבומים הכי מצליחים מסחרית בעשור האחרון וזה עובדתי
(הלפ כמה פעמים כבר אמרתי גאוני היסטורי ועובדתי-)
אלבום אייקוני היסטורי שגם שינה את עולם המוזיקה וגאוני
(מה שהביטלס עשו גם בשאר הקריירה שלהם)
the dark side of the moon
עובדתית זה אלבום גאוני שעשה היסטוריה בעולם המוזיקה
a night at the opera
אלבום פשוט גאוני
עם וויבים שקשה להסביר וגם כמו השאר לדעתי אלבום מאוד היסטורי וגאוני וזה דיי עובדתי
am
לא אלבום ששינה כל כך את עולם המוזיקה
אבל כן גם אלבום דיי גאוני והוא בין האלבומים הכי מצליחים מסחרית בעשור האחרון וזה עובדתי
(הלפ כמה פעמים כבר אמרתי גאוני היסטורי ועובדתי-)
מה למה נתנו לי מינוס שלוש? זו דעתי.
כל דבר של קווין
מבחינת אחבום אני לא מכיר הרבה אבל all eyez on me שזה אחבום כפול, גם ביטים פצצה גם מילים פצצה והבן אדם עצמו פצצה (ליטרלי מתקתקת).
והכי פסיכי שהבן אדם מסיים להקליט שירים בקצב פסיכי
והכי פסיכי שהבן אדם מסיים להקליט שירים בקצב פסיכי
in rainbows
bad
in rainbows או ok computer
life support אלבום מטורף
forging a future self - after the burial
טעם נרכש
טעם נרכש
whatever people say i am thats what im not
אה וואו וואו למה שמתם דיסלייקים למי ששומע אוליביה
זמרת מעולה לדעתי
dark side of the moon
ממש קשה לבחור רק אלבום אחד איך אתם מצליחים לא לרשום לפחות 200 אלבומיםם
לדעתי revolver אלבום מאוד גאוני וגם האלבום הלבן
ו
לדעתי revolver אלבום מאוד גאוני וגם האלבום הלבן
ו
daft punk - random access memories
אחד המטורפים!
אחד המטורפים!
purple rain
born to run
use your illusion 2
red
in the airplane over the sea
wish you were here
jar of flies
מציאות נפרדת
born to run
use your illusion 2
red
in the airplane over the sea
wish you were here
jar of flies
מציאות נפרדת
the dark side of the moon
ok computer
revolver
abbey road
in rainbows
wish you were here
יש לי עוד מיליארד אבל למי יש כוח
revolver
abbey road
in rainbows
wish you were here
יש לי עוד מיליארד אבל למי יש כוח
שואל השאלה:
^^^ טעם מטורףף אין דה ארופליין אובר דה סי מדהים
^^^ טעם מטורףף אין דה ארופליין אובר דה סי מדהים
life support מדיסון ביר
רוקנרול בצהריים של בר צברי
un mechon del pelo
my beautiful dark twisted fantasy
the miseducation of lauryn hill
to pimp a butterfly
illmatic
בסך הכל אלה
the miseducation of lauryn hill
to pimp a butterfly
illmatic
בסך הכל אלה
שואל השאלה:
^ לא יודע מי שם לך מינוס אלה אלבומים שבאמת נחשבים להכי טובים בהיסטוריה בהרבה מקורות מוסמכים וגם ממה ששמעתי הם מדהימים
^ לא יודע מי שם לך מינוס אלה אלבומים שבאמת נחשבים להכי טובים בהיסטוריה בהרבה מקורות מוסמכים וגם ממה ששמעתי הם מדהימים
st. anger חחח
שואל השאלה:
^שניהם מדהימים
^שניהם מדהימים
עוד שרציתי להוסיף מאז
abby road
blonde
the rise and the fall of ziggy stardust
songs in the keys of life
trilogy
abby road
blonde
the rise and the fall of ziggy stardust
songs in the keys of life
trilogy
שואל השאלה:
^מדהימים
^מדהימים
באותו הנושא: