8 תשובות
תצבעי רק קצוות
לא יצא לך אדום כהה כזה בורדו
לדעתי עדיף לא לחמצן
שתדעי שהפיגמנט האדום ישאר לך לנצח גם אם תצבעי לשחור יראו בשמש לפי מה שאני יודעת
אם את רוצה שיראו את זה אז תחמצי ואם לא כל כך אז אני חושבת שלא כדאי אבל אני גם צבעתי לאדום וחימצנתי וזה נראה מדהים והצבע בוהק אז תחשבי מה את רוצה
לא
אל תצבעי
לא
באותו הנושא: