10 תשובות
המועמדת
1. העסקה
2. הטעות
3. התוצאה
4. המטרה
5. המורשת
6. תעתוע
7. קולו של ארצ'ר
10. אנטי אח חורג
11. שבורה
12. שבורה לרסיסים
13. שלמה
14. כשהגלים מתחזקים
15. קיילנד
16. שחק בי שוב
*סליחה על החוסר סדר במספרים מחקתי 2 ספרים שלא התחברתי אליהם
2. הטעות
3. התוצאה
4. המטרה
5. המורשת
6. תעתוע
7. קולו של ארצ'ר
10. אנטי אח חורג
11. שבורה
12. שבורה לרסיסים
13. שלמה
14. כשהגלים מתחזקים
15. קיילנד
16. שחק בי שוב
*סליחה על החוסר סדר במספרים מחקתי 2 ספרים שלא התחברתי אליהם
בת כמה את?
אם את מעל גיל 13 כזה אני חושבת שממש תהני מהספר "יותר טוב מהסרטים"
אגב חלק מהספרים שהמליצו לך למעלה מיועדים לדעתי לגיל 16 ומעלה לפחות כי יש שם הרבה סמאט -תוכן מיני מפורט. אז אם את מעדיפה לא לקרוא על זה תגידי לי ואני אשמח להמליץ לך על ספרים מצוינים שהם בלי סמאט.
אם את מעל גיל 13 כזה אני חושבת שממש תהני מהספר "יותר טוב מהסרטים"
אגב חלק מהספרים שהמליצו לך למעלה מיועדים לדעתי לגיל 16 ומעלה לפחות כי יש שם הרבה סמאט -תוכן מיני מפורט. אז אם את מעדיפה לא לקרוא על זה תגידי לי ואני אשמח להמליץ לך על ספרים מצוינים שהם בלי סמאט.
שואל השאלה:
אני 17
אני 17
אנונימית
אגב יש לי המלצות לספרים בביו אם את 17
תאמיני לי שתאהבי, ספרים מדהימים
וקריסטין הרמל סופרת מדהימה
תאמיני לי שתאהבי, ספרים מדהימים
וקריסטין הרמל סופרת מדהימה
אה סבבה אז נראה לי שאת תוכלי להנות מהספרים שרשמו לך
^
גם אם היא הייתה בת 13 היא הייתה נהנת וגם אם בת 12 מה זה משנה
גם אם היא הייתה בת 13 היא הייתה נהנת וגם אם בת 12 מה זה משנה
לקרוא סמאט בגיל 12?
אם היא בת 12 היא נולדה בכאילו, 2012 זה לא נשמע לך הזוי?
אבל בסדר שכל אחד יקרא מה שבא לו, לדעתי לפחות ילדים בני ו 13 12 (כן הם לגמרי ילדים) לא צריכים לקרוא דברים כאלה בדיוק כמו שהם לא צריכים לצפות בפורנו.
יש תכנים שמיועדים למבוגרים ויש תכנים שמיועדים לילדים ולנוער צעיר:)
אם היא בת 12 היא נולדה בכאילו, 2012 זה לא נשמע לך הזוי?
אבל בסדר שכל אחד יקרא מה שבא לו, לדעתי לפחות ילדים בני ו 13 12 (כן הם לגמרי ילדים) לא צריכים לקרוא דברים כאלה בדיוק כמו שהם לא צריכים לצפות בפורנו.
יש תכנים שמיועדים למבוגרים ויש תכנים שמיועדים לילדים ולנוער צעיר:)
^
הסדרות שרואים בגיל הזה לא פחות גרועות מהספרים לא רואה פסול בלקרוא סמאט בגיל 12/13 אני אישית התחלתי ב-14 אבל זה לא רלוונטי יש לי חברות שהתחילו לפני לא רואה בזה פסול
הסדרות שרואים בגיל הזה לא פחות גרועות מהספרים לא רואה פסול בלקרוא סמאט בגיל 12/13 אני אישית התחלתי ב-14 אבל זה לא רלוונטי יש לי חברות שהתחילו לפני לא רואה בזה פסול
אני לא חושבת שזה פסול. אני חושבת שזה יכול להשפיע עליהן לרעה. עובדה שכיום אפשר לראות לדוגמה ילדות בעיקר בבוקטוק שחושבות שמערכת יחסים בין מורה לתלמידה זה נורמלי לגמרי, או להצדיק מערכת יחסים רעילה ויחסי מין ללא הסכמה בין הדמויות (קורה הרבה, די עצוב)
ולדעתי יש הבדל עצום בין סדרות וספרים שמדברים על סקס ובין פורנו וספרים עם סמאט.
זה כמו שנערים שצופים בפורנו הרבה פעמים חושבים שככה יחסי מין נראים באמת.
אני אומרת את דעתי, הכל טוב אם את לא חושבת ככה שכל אחת תקרא את מה שהיא רוצה אבל לדעתי לפחות, תוכן כזה ילדות שכרגע סיימו יסודי לא אמורות לקרוא:)
ולדעתי יש הבדל עצום בין סדרות וספרים שמדברים על סקס ובין פורנו וספרים עם סמאט.
זה כמו שנערים שצופים בפורנו הרבה פעמים חושבים שככה יחסי מין נראים באמת.
אני אומרת את דעתי, הכל טוב אם את לא חושבת ככה שכל אחת תקרא את מה שהיא רוצה אבל לדעתי לפחות, תוכן כזה ילדות שכרגע סיימו יסודי לא אמורות לקרוא:)