4 תשובות
תשימי לך אלכוהול שלוש פעמים ביום (70%) באזור וזה יעזור לך!
No
לכי לרופא מיד.
מניסיון אני אומרת לא מזמן עשיתי הליקס והתנפחה לי האוזן ממש.
אז הלכתי לרופא והוא אמר שיש לי זיהום נוראי, הייתי שבוע עם חום, הפנים והידיים של התנפחו והייתי על אנטיביוטיקה ומשחות. לכי לרופא מהר!
לי זה כאב חצי שנה, לא יכולתי לישון על הצד הזה, אבל בסוף זה עובר.
אנונימי
3 פעמים אלכוהול 70% ואם ממש מתחיל לכאוב לך אז תקני את הקרם bepanthen plus מניסיון ייעשה לך רק טוב ;-)
באותו הנושא: