12 תשובות
לא
לא
שואל השאלה:
האלה של אדידס
האלה של אדידס
אנונימי
לא
תא אכי
לא
רציתי אבל זה יפה רק עם ג'ינס ואני בקושי שמה אז לא קניתי
רציתי אבל זה יפה רק עם ג'ינס ואני בקושי שמה אז לא קניתי
כן
כן
אנונימית
שואל השאלה:
עם איזה גרביים כדאי לשים את הנעליים?
עם איזה גרביים כדאי לשים את הנעליים?
אנונימי
שמע
אני בדרך כלל הולכת איתם עם גרביים נמוכות שלא רואים
אבל אז יש לי שיפשופים מאחורי הרגל לפעמיים
בקיצור בעייני עם גרביים נמוכות זה יפה יותר
אבל גם גרביים גבוהות זה סבבה
אני בדרך כלל הולכת איתם עם גרביים נמוכות שלא רואים
אבל אז יש לי שיפשופים מאחורי הרגל לפעמיים
בקיצור בעייני עם גרביים נמוכות זה יפה יותר
אבל גם גרביים גבוהות זה סבבה
אנונימית
שואל השאלה:
מה עקביות?
מה עקביות?
אנונימי
באותו הנושא: