12 תשובות
שואל השאלה:
האלה של אדידס
אנונימי
לא
רציתי אבל זה יפה רק עם ג'ינס ואני בקושי שמה אז לא קניתי
כן
אנונימית
שואל השאלה:
עם איזה גרביים כדאי לשים את הנעליים?
אנונימי
שמע
אני בדרך כלל הולכת איתם עם גרביים נמוכות שלא רואים
אבל אז יש לי שיפשופים מאחורי הרגל לפעמיים
בקיצור בעייני עם גרביים נמוכות זה יפה יותר
אבל גם גרביים גבוהות זה סבבה
אנונימית
שואל השאלה:
מה עקביות?
אנונימי