45 תשובות
כי יש צורך בכוח אדם
אף אחד לא מעל החוק
"חוק גיוס חובה" חל על כולם.
"חוק גיוס חובה" חל על כולם.
כי צריך חיילים
כי מלחמה
כי שוויון בנטל
כי מלחמה
כי שוויון בנטל
כי הם *אזרחים* במדינת ישראל ולא שונים מאף אחד, חוק גיוס חובה *לכולם*.
כי הם גם אזרחים
אני חוושבת שצריך לגייס אותם אבל שידאגו לתנאים שמתאימים לחרידים שהם יהיו צריכם לחלל שבת כמה שפחות ושיתאמו את זה לחרידים וכרגע לדעתי מי שלא לומד חייב להתגייס
אני מסכימה איתך 100% פשוט השבת-אם יש מלחמה זה פיקוח נפש דוחה שבת אז זה לא כלכך תקף בסיטואציה...
צריך לגייס אותם כי אנחנו עם אחד ולא יכול להיות שחלק יתגייסו וחלק לא ולמי שאין סיבה טובה כמו פטור/באמת לומד תורה כל היום צריך לגייס אותו
אבל שיהיו חטיבות שהם רק יהיו לחרדים כדי שלא יתלוננו
אבל יש חרדים שבאמת לומדים תורה כל היום והם ממש מעטים כי תסמכו עלי זה קשה אז שהם ילמדו תורה וישמרו עלינו בזכות התורה ואילו שלא לומדים כל היום וסתם הולכים לישיבה שיעופו לצבא על טיל ויש הרבה כאלה וגם אפשר לראות על מי שלומד תורה כל היום ועל מי שסתם משחק אותה
אבל שיהיו חטיבות שהם רק יהיו לחרדים כדי שלא יתלוננו
אבל יש חרדים שבאמת לומדים תורה כל היום והם ממש מעטים כי תסמכו עלי זה קשה אז שהם ילמדו תורה וישמרו עלינו בזכות התורה ואילו שלא לומדים כל היום וסתם הולכים לישיבה שיעופו לצבא על טיל ויש הרבה כאלה וגם אפשר לראות על מי שלומד תורה כל היום ועל מי שסתם משחק אותה
כי הם אזרחים
וחלק מחובתם כאזרחים זה לשרת בצבא. זה שהם חרדים לא אמור להיות סיבה שהם לא יתגייסו כמו כולם. וללמוד תורה לא מועיל בכלום. חוץ מאולי מועיל לבן אדם שלומד, זה בדיחה שזה בכלל אופציה (ללמוד במקום להתגייס)
אז אולי אני אעשה תואר במקום להתגייס? הרי אחרי זה אני "אתרום" למדינה בכך שאעבוד.. לא ככה?
וחלק מחובתם כאזרחים זה לשרת בצבא. זה שהם חרדים לא אמור להיות סיבה שהם לא יתגייסו כמו כולם. וללמוד תורה לא מועיל בכלום. חוץ מאולי מועיל לבן אדם שלומד, זה בדיחה שזה בכלל אופציה (ללמוד במקום להתגייס)
אז אולי אני אעשה תואר במקום להתגייס? הרי אחרי זה אני "אתרום" למדינה בכך שאעבוד.. לא ככה?
כי הם אזרחים כמו כולם ולא הגיוני שאדם אחד צריך לשרת והאדם אחד יקבל פתור וישב על התחת כל היום ויבזבז את הזמן ואת הקופה של המדינה צריך שיויון בנטל
כי אנשים חושבים שרק כוח יציל אותם כוח כוח כוחי ועוצם ידי, להיות כמו שאר החיילות בחו''ל רק כי יש לנו מדינה וצריך עכשיו צבא של כמה עשרות שנים
שוכחים מי הם ומי היה סבא רבא שלהם והיסטוריה של 3000+ שנה ויהדות ותורה ששומרת על עם ישראל עם הנצח שעדיין חי למרות שכל העולם ואשתו רודפים אחרינו
הכוח לא יוביל לשום מקוח
אלא המוח, לא בכוח אלא במוח, המוח זה התורה, הלומדי תורה, האלו ששותקים בזמן שכל המדינה משפילה אותם, הרוחניות, מאחורי הקלעים.
יום יבוא ואנשים יבינו.
שוכחים מי הם ומי היה סבא רבא שלהם והיסטוריה של 3000+ שנה ויהדות ותורה ששומרת על עם ישראל עם הנצח שעדיין חי למרות שכל העולם ואשתו רודפים אחרינו
הכוח לא יוביל לשום מקוח
אלא המוח, לא בכוח אלא במוח, המוח זה התורה, הלומדי תורה, האלו ששותקים בזמן שכל המדינה משפילה אותם, הרוחניות, מאחורי הקלעים.
יום יבוא ואנשים יבינו.
^להזכירך גם לפני אלפי שנים הם ניצחו במלחמות בזכות זה שהם נלחמו, והם יכולים ללמוד תורה בכיף כל עוד הם משלבים תורה למדינה שכוללת שירות צבאי מלא
^^^אני מסיכמה איתך
כי הם חיים במדינה הזאת, זה ממש לא בסדר שמגיסים את כולם חוץ מהם. הם חלק מהמדינה גם בואו הם לא תורמים ביכלל, אז שלפחות ילכו יעשו שירות כמו כול בני ובנות ב18 שעושים את זה. אין סיבה לתת להם איזו שהיא פרווילגיה על הכלום. חוק גיוס הוא לכולם.
כל היהודים לאורך כל התנך היו מתגייסים לכל קרב, או לפחות חלק שווה מכל שבט. החרדים פשוט לא יהודים והם סטו לגמרי מחוקי היהדות והתורה
הנסיכה של אלוקים זהו ניצחת, 3000 שנה לעומת יום של אסון, כאילו בתי המקדש לא נחרבו, כאילו השואה לא קרתה, להכל יש הסברים על אף שאנחנו לא יודעים חשבונות שמיים
על מה נחרב בית המקדש? שנאת אחים, עבודה זרה, ועוד.
מה יש היום? שנאת אחים, פילוג, שנאה לתורה, עבודה זרה - (כדורגל, פלאפון, בודהה במסיבה שרקדו, טלוויזיה, ורדיפה אחר הכסף)
ושלא נדבר על זה שזה הדור הכי מדודרדר מכל הדורות לעומת הקדושה והצניעות שהייתה פעם.
גם לשואה יש הסברים ארוכים של שעות שאפשר לדון ואי אפשר להכניס הכל כאן בשניה כי זה לא הנושא עכשיו העיקרי.
אבל לא אומרים רק כי קרה האסון כזה וכזה התורה לא מגנה, אלא להפך, אם לא התורה עם ישראל לא היה קיים כבר עוד מלפני 3000 שנה.
כמה לומד תורה יש כבר לעומת שאר עם ישראל שלא לומד תורה?
תארי לך מה היה קורה אם ה' לא היה משחק בראש של סינואר וגם חיזבאללה ואיראן היו מצטרפים
כאילו רבאק כל העולם נגדנו מאז ההיסטוריה שלנו שקמה ועדיין לא השמידו אתכם
זה קצת שיגעון עבורי לחשוב שניצלנו רק במקרה או על ידי צבא שלא היה אף פעם.
על מה נחרב בית המקדש? שנאת אחים, עבודה זרה, ועוד.
מה יש היום? שנאת אחים, פילוג, שנאה לתורה, עבודה זרה - (כדורגל, פלאפון, בודהה במסיבה שרקדו, טלוויזיה, ורדיפה אחר הכסף)
ושלא נדבר על זה שזה הדור הכי מדודרדר מכל הדורות לעומת הקדושה והצניעות שהייתה פעם.
גם לשואה יש הסברים ארוכים של שעות שאפשר לדון ואי אפשר להכניס הכל כאן בשניה כי זה לא הנושא עכשיו העיקרי.
אבל לא אומרים רק כי קרה האסון כזה וכזה התורה לא מגנה, אלא להפך, אם לא התורה עם ישראל לא היה קיים כבר עוד מלפני 3000 שנה.
כמה לומד תורה יש כבר לעומת שאר עם ישראל שלא לומד תורה?
תארי לך מה היה קורה אם ה' לא היה משחק בראש של סינואר וגם חיזבאללה ואיראן היו מצטרפים
כאילו רבאק כל העולם נגדנו מאז ההיסטוריה שלנו שקמה ועדיין לא השמידו אתכם
זה קצת שיגעון עבורי לחשוב שניצלנו רק במקרה או על ידי צבא שלא היה אף פעם.
להגיד ''אם הלימוד תורה מגן אז למה קרה ה7.10''
זה בדיוק כמו לשים מאבטח בודד באיזה סופר ויבואו עליו 1000 גנבים, הוא לא ישרוד.
כך גם עם ישראל, זה אולי רבע ופחות אחוז מעם ישראל שלומד תורה באמת, כך מה אתם מצפים שבאים עליו האויבים ואסונות? כמה הלומדי תורה יכולים להחזיק את עם ישראל?
זה בדיוק כמו לשים מאבטח בודד באיזה סופר ויבואו עליו 1000 גנבים, הוא לא ישרוד.
כך גם עם ישראל, זה אולי רבע ופחות אחוז מעם ישראל שלומד תורה באמת, כך מה אתם מצפים שבאים עליו האויבים ואסונות? כמה הלומדי תורה יכולים להחזיק את עם ישראל?
^^חיים שלי הם לא תרמו לרגע, לא לפני ה7/10 לא ב7/10 ולא אחרי. הם אזרחים של המדינה והם צריכים לעשות בדיוק כמו כולם
תתייחסי לשאר הדברים שכתבתי, או שבעצם התעלמת ואת אומרת, וואלה ענית על השאלות שלי,
אין לי כוח להיכנס לעניין השואה כי זה דיונים של שעות ועוד מעט נכנסת שבת ויש לי להתקלח וזה לא הנושא של הדיון כאן כי ימחקו לי במיילא.
ואין בעיה שזה היה יכול להיות אני או את
אבל שוב, שאלת אם הלימוד תורה עוזר למה היה ה7.10
ועניתי לך בדיוק את התשובה הנכונה, כך שאת צריכה לקבל אותה או בעצם להעלים עין כי את לא באמת מאמינה או שכן אני לא יודע, וסתם שאלת את השאלה הזאת ללא באמת רצון לקבל תשובה.
אין לי כוח להיכנס לעניין השואה כי זה דיונים של שעות ועוד מעט נכנסת שבת ויש לי להתקלח וזה לא הנושא של הדיון כאן כי ימחקו לי במיילא.
ואין בעיה שזה היה יכול להיות אני או את
אבל שוב, שאלת אם הלימוד תורה עוזר למה היה ה7.10
ועניתי לך בדיוק את התשובה הנכונה, כך שאת צריכה לקבל אותה או בעצם להעלים עין כי את לא באמת מאמינה או שכן אני לא יודע, וסתם שאלת את השאלה הזאת ללא באמת רצון לקבל תשובה.
בחיים אל תשכח את האנשים ששמרו עליך, בחיים! אם תראה חייל/ת במדים, אל תתבייש להוריד בפניהם את הכובע! אתה חייב להם את החיים שלך, לגברים ולנשים, ולכל החללים, מגיע להם כל הכבוד שבעולם, ומין הראוי שתתן להם אותו
--------
דיי דיי תירגעי כבר די לענות כמו תוכי
לא אמרתי שאני לא מכבד חייל אני בעצמי הייתי חייל, לא אמרתי שאני מזלזל בהם מה קשור
אבל עובדתית לחשוב רק על כוח לא יציל אותנו בחיים זו האמת.
--------
דיי דיי תירגעי כבר די לענות כמו תוכי
לא אמרתי שאני לא מכבד חייל אני בעצמי הייתי חייל, לא אמרתי שאני מזלזל בהם מה קשור
אבל עובדתית לחשוב רק על כוח לא יציל אותנו בחיים זו האמת.
הנסיכה של אלוקים
אם מעניין אותך אז:
עוברים על התורה למשל כמו איסורים "בל תוסיף ובל תגרע"
סוגדים לתמונות של הרב עובדיה שזה עבירה על הדיבר השני
ומשקרים שהם "לומדים תורה" כשבפועל הם לומדים את הספרים שלהם (לשקר זה גם עבירה על אחד מהדיברות)
זה העיקר, רוב העבירות שלהם כמובן הם על האיסור של להוסיף ולגרוע ממה שאלוהים ציווה ועוד טוענים שהם אלוהים שזה כמובן פשע מאוד גדול
גם ניתן ליראות שהם לא באמת לומדים תורה כי אם היו לומדים היו רואים שכל היהודים היו עובדים ומתגייסים לצבא, והם, כלא יהודים, עושים בידיוק ההפך.
אם מעניין אותך אז:
עוברים על התורה למשל כמו איסורים "בל תוסיף ובל תגרע"
סוגדים לתמונות של הרב עובדיה שזה עבירה על הדיבר השני
ומשקרים שהם "לומדים תורה" כשבפועל הם לומדים את הספרים שלהם (לשקר זה גם עבירה על אחד מהדיברות)
זה העיקר, רוב העבירות שלהם כמובן הם על האיסור של להוסיף ולגרוע ממה שאלוהים ציווה ועוד טוענים שהם אלוהים שזה כמובן פשע מאוד גדול
גם ניתן ליראות שהם לא באמת לומדים תורה כי אם היו לומדים היו רואים שכל היהודים היו עובדים ומתגייסים לצבא, והם, כלא יהודים, עושים בידיוק ההפך.
^^^ בשואה היו המון חרדים והמון ישיבות.
זה לא עזר להם.
אתה יודע מה כן עזר? צבאות הברית. כוח. נשק.
זה לא עזר להם.
אתה יודע מה כן עזר? צבאות הברית. כוח. נשק.
^^^^^^החרדים ישבו בטן גב בזמן ילדים בני 18 ואבות נתנו את חיים. ואנשים כמוך לא מסוגלים להעריך את זה, אתה יודע כמה חיילים נרצחו? כמה ילדים נשארו בלי אבא? כמה משפחות נקרעו על הקברים של האנשים הכי אהובים?! התורה והאמונה לא עזרה טיפה, בכול המצב הזה אלה רק בחיילים שהקריבו את גופם. חרדים אמורים להתגייס בדיוק כמו כולם.
אנונימית
''אתה מתחמק, אז תסביר לי בפרטי לגבי השואה, אם אתה מתחמק כנראה שאתה מסכים איתי..''
שנינו יודעים שאת מתחמקת אז חאלס לשחק אותה, רצית תשובה, קיבלת, אל תקפצי מנושא לנושא.
שנינו יודעים שאת מתחמקת אז חאלס לשחק אותה, רצית תשובה, קיבלת, אל תקפצי מנושא לנושא.
^מדויק, ימלכה❤
''^^^ בשואה היו המון חרדים והמון ישיבות.
זה לא עזר להם.
אתה יודע מה כן עזר? צבאות הברית. כוח. נשק.''
כן אבל קל להתעלם משאר מקרים בהיסטוריה שה' הציל אותנו והתורה הצילה אותנו :)
מן הסתם שזה לא יעזור כי ה' הסתיר את פניו ביום ההוא זה מצוין גם בתורה :)
זה לא עזר להם.
אתה יודע מה כן עזר? צבאות הברית. כוח. נשק.''
כן אבל קל להתעלם משאר מקרים בהיסטוריה שה' הציל אותנו והתורה הצילה אותנו :)
מן הסתם שזה לא יעזור כי ה' הסתיר את פניו ביום ההוא זה מצוין גם בתורה :)
הנסיכה של אלוקים
ביום שתלמדי תורה
הם יתגייסו
ביום שתרצי לשלוח את הילד שלך לישיבה שיחזור בתשובה
הם ישלחו את הילד שלהם לצבא שיחזור בשאלה
דיל?
ביום שתלמדי תורה
הם יתגייסו
ביום שתרצי לשלוח את הילד שלך לישיבה שיחזור בתשובה
הם ישלחו את הילד שלהם לצבא שיחזור בשאלה
דיל?
@ben במשך כל ההיסטוריה היו פוגרומים ורציחות. זה לא היה חד פעמי. אלוהים לא הציל אף פעם. תשאל את הספרדים באינקוויזיציה ואת עשרות אלפי הנרצחים בפוגרומים באירופה שקרו אחת לכמה שנים.
מסכים שצריך גיוס
אבל כל השמאלנים פה שמקרקרים "שיוויון בנטל" וכו
שוכחים מהערבים
הם יודעים למה, אבל הם לא רוצים לצאת גזענים
אבל כל השמאלנים פה שמקרקרים "שיוויון בנטל" וכו
שוכחים מהערבים
הם יודעים למה, אבל הם לא רוצים לצאת גזענים
אנונימי
ברשותך אני אתעלם מההיא למעלה שמנסה לגרום שנחשוב כאילו אני באמת מתעלם בזמן שסיפקתי לה תשובות עשירות בתוכן והיא ממשיכה להתעלם ולשאול אותי רק על השואה
אז שהבן שלך יעשה מה שירצה
זה לא עובד ככה אצל כל בית ובחינוך חרדי הולכים לפי ההורים כמו שגם יש הורים חילונים שירצו שהילד ילך לפי הדרך שלהם. זה הכל.
את לא מתאימה ללימוד תורה
הם לא מתאימים לגיוס צבא
לא מבין מה קשה בזה
והלוחש
תפתח תורה, ספרים, יהדות, אתה תראה כמה הצלחות וניסים קרו במהלך ההיסטוריה (:
שבת שלום חבר'ה
אז שהבן שלך יעשה מה שירצה
זה לא עובד ככה אצל כל בית ובחינוך חרדי הולכים לפי ההורים כמו שגם יש הורים חילונים שירצו שהילד ילך לפי הדרך שלהם. זה הכל.
את לא מתאימה ללימוד תורה
הם לא מתאימים לגיוס צבא
לא מבין מה קשה בזה
והלוחש
תפתח תורה, ספרים, יהדות, אתה תראה כמה הצלחות וניסים קרו במהלך ההיסטוריה (:
שבת שלום חבר'ה
יופי, קרו 3 צירופי מקרים נחמדים בזכות התורה, וכל הפוגרומים זה בגלל שלא שמרו מצוות.
סבבה יא אח.
סבבה יא אח.
חוץ מזה שהשמאלנים עד לפני דקה השתמטו
אנונימי
אתה קבעת 3 צירופי מקרים לא היהדות
קודם תלמד למה כל דבר קרה ואז תבוא בטענות שזה קרה
יא אח
קודם תלמד למה כל דבר קרה ואז תבוא בטענות שזה קרה
יא אח
כי.הם.חיים.פה.
בדיוק כמונו.
חוק גיוס חובה
בדיוק כמונו.
חוק גיוס חובה
"התורה תציל אותנו"
היא תפיסה גלותית
היא תפיסה גלותית
אנונימי
3 היה הגזמה, אבל אין מה להשוות בין כמות "הניסים" לבין כמות ההרג והסבל שחווה העם היהודי.
העם הנבחר x
העם הנבחר לסבול v
העם הנבחר x
העם הנבחר לסבול v
מה.עם.הערבים
אנונימי
אתה לא רואה את התמונה המלאה ולא חוקרת מספיק מסתבר אם זה מה שאתה חושב
כי צריך כוח אדם וצריך שוויון בנטל
כולם צריכים להתגייס כולל חרדים וערבים
^^^לעומתך פשוט יש אנשים שמבינים מושגים כמו תועלת ופרודקטיביות, ורואים את תמונת המצב מהבחינה המדינית בצורה אובייקטיבית ומדידה ולא מתוך ספר.
כדי שתהיה חלוקה הוגנת בנטל השמירה על הארץ. הם מחויבים כמו כולנו לתת כתף. מספיק לבלבל את המוח. יש חרדים שמתגייסים ונשארים חרדים. הצבא נותן את כל התנאים. מספיק עם התרוצים
עקרונית לא צריך. אבל הטענה העיקרית זה בשביל שכולם ירגישו טוב עם עצמם למרות שזה לא יתרום באמת במשהו
כי יש חוק גיוס חובה
כי הם אזרחים במדינת ישראל.