22 תשובות
שואל השאלה:
הוא בול הטעם שלי תקשיבו.
אנונימית
לא, זה נואש רצח
כן לכי על זה
שואל השאלה:
הוא בחיים לא ימצא אותי אם אני לא אתקשר
אנונימית
כן
שואל השאלה:
ואז מה להגיד לחנות בטלפוןן
אנונימית
^^ אויש נו באמת, אי אפשר כל החיים להיות בפחד של מה יגידו ואם זה יצא נואש. משתמע ממנה שזה היה הדדי, בטוח שהוא ישמח שהיא תתקשר
תתקשרי ותתארי אותו, תגידי שהוא היה נראה לך חמוד ותבקשי את הפרטים שלו
שואל השאלה:
כןכן אני בטוחה שזה הדדי ושהוא יתרגש פשוט מרגיש לי מביך לפנות אליהם
אני יודעת שהוא לא יענה ואחד העובדים האחרים יענה
אנונימית
או שתחזרי לחנות
שואל השאלה:
החנות פשוט לא בעיר שלי ואני לא בטוחה אם הוא יהיה בפעם הבאה שאני אבוא
התקשרתי עכשיו וניתקו את השיחה עוד לפני שענו ):
אנונימית
תתקשרי שוב ביום ראשון בשעות עבודה שלהם
שואל השאלה:
כן!! תודה רבהה
אנונימית
בכיףףףף
תעדכני!!
שואל השאלה:
טוב התקשרתי וענו לי
ענתה רוסיה עצבנית כזאת ואמרה שהוא מדבר רק רוסית אז איך אני אדבר איתו
ואמרה שהיא תמסור לו שמישהי התקשרה לגביו
אנונימית
שואל השאלה:
בסדר לפחות ניסיתי!!!
אנונימית
אל תוותרי בגלל השפה
הוא ילמד עברית גם ככל שיעבור זמן בארץ
שואל השאלה:
כן אבל מרגיש לי קצת קרינגי עכשיו שהתקשרתי
כזה הוא גם יותר גדול ממני בחמש שנים בערך
ויש מלא סיבות למה לא
היא ראתה את הטלפון שהתקשרתי ממנו אז אם היא באמת תדבר איתו ותעביר לו אז הוא בטח ישאל מה המספר שלי
אם משהו יקרה זה יהיה נדיר וסיפור מטורף
ואם לא לא קרה כלום לפחות ניסיתי
אנונימית
שואל השאלה:
ותודה רבה על העזרה!!!
אנונימית
בכיף
שמח שהתקשרת בסוף בשבילך
תמיד טוב לקחת את הסיכונים האלה
שואל השאלה:
כן ברמות!!! זה חשוב בשבילי
ואני ככה מרגישה שעשיתי וניסיתי ולא תחושת פספוס
אנונימית
כן יאללהה