19 תשובות
פחדן. להעיף דחוף. את כל החבורה
לא עשה את התפקיד ששלו כמו שצריך.
כשל ולא הצליח במשימה שהציב להצה"ל להגן על אזרחי מדינת ישראל.
רמטכל שנכשל כמו שאר אנשי הביטחון/הממשלה, וצריך לראות שינויים באנשים.
שלא עשה את מה שהוא צריך לעשות כרמטכ"ל ושיתחיל לקבל החלטות שיעזרו למדינה
רמטכל כושל שלא הצליח לשמור על ביטחון המדינה
אנונימי
איש צבא מדהים, שהשפיע וניסה לשקם את המערכת הצבאית בכל דרך אפשרית.
הוא מינה חמישים ושניים קצינים חדשים בתפקידים חשובים, כולל מינויים רגישים הקשורים למלחמה בעזה ולמחדלים של השבעה באוקטובר.
במהלך המלחמה הוא פעל להשלמת הרס התשתיות הצבאיות של האויב בצפון הרצועה ולתמיכה בלוחמים בשטח.
הוא גם הוביל מאמצים לשיקום האזור ולאפשר לתושבי העוטף לחזור לבתיהם.
הוא גם שם דגש על שיפור המבנה הארגוני של הצבא, כולל מינויים והעברות תפקידים, כדי לוודא שהצבא מוכן להתמודד עם האתגרים הביטחוניים הנוכחיים והעתידיים.
והכי חשוב, הוא הראה מחויבות לתמיכה בלוחמים ובמשפחות שלהם, כולל התייחסות לנושא הפוסט טראומה.
וכמובן שהודה בכשל המודיעיני והכיר באחריות של אירועי השבעה באוקטובר, שזה בעיקרון להיות ה"מבוגר האחראי" בכל המערכה הזאת.
thv
עשה טעות נוראית בשביעי באוקטובר לקח אחריות (ששאר הממשלה לא לקחה) מאז הוא רמטכ"ל מצוין אבל צריך לעזוב את הממשלה בדיוק כמו כל אחד שאחראי למחדל הזה
ארטיק קרח עם יותר כריזמה והחלטיות ממנו
כושל
הוא מרדים אותי
לא משהו
אני לא מאוד מעורבת במה שהוא עושה אבל ראיתי מספיק דברים גרועים שקרו
מה שהחמש הראשונים כתבו
הרצי ברצי, חמוד
לא משהו
כושל
יש לו חלק במחדל ה7.10, הוא לא מאוד כריזמטי, והוא לא מאוד מנהיגותי ודומיננטי, אבל לא הייתי אומר פחדן
שהוא כושל ופחדן
שיתפטר :)
אנונימית