11 תשובות
צריך לבוא עם הורה
שואל השאלה:
אבל יש עוד משהו חוץ מלבוא עם הורה?
אבל יש עוד משהו חוץ מלבוא עם הורה?
אנונימי
לא צריך הורים
אני הלכתי לבד עם ספח ת.ז של ההורים
אני הלכתי לבד עם ספח ת.ז של ההורים
שואל השאלה:
טוב תודה
טוב תודה
אנונימי
אני הלכתי להוציא דרכון ב15.5 ופשוט על הדרך כבר עשו לי ת"ז.. לא הבאתי כלום פשוט באתי עם אמא נראלי
תעודת זהות היא מגיל 16 בלבד.
^ לי עשו לפני..
אתה מעל החוק?
חחח לא יןדע פשוט באתי לשם בכיתה ט בגיל 15.5 להוציא דרכון והאיש שם פשוט שאל אם אני רוצה להוציא גם תז
אפשר לפני 16
שואל השאלה:
כן ברור שאני מעל החוק
כן ברור שאני מעל החוק
אנונימי
באותו הנושא: