11 תשובות
צריך לבוא עם הורה
שואל השאלה:
אבל יש עוד משהו חוץ מלבוא עם הורה?
אנונימי
לא צריך הורים
אני הלכתי לבד עם ספח ת.ז של ההורים
שואל השאלה:
טוב תודה
אנונימי
אני הלכתי להוציא דרכון ב15.5 ופשוט על הדרך כבר עשו לי ת"ז.. לא הבאתי כלום פשוט באתי עם אמא נראלי
תעודת זהות היא מגיל 16 בלבד.
^ לי עשו לפני..
אתה מעל החוק?
חחח לא יןדע פשוט באתי לשם בכיתה ט בגיל 15.5 להוציא דרכון והאיש שם פשוט שאל אם אני רוצה להוציא גם תז
אפשר לפני 16
שואל השאלה:
כן ברור שאני מעל החוק
אנונימי