3 תשובות
את צריכה לדבר איתו על מה שאת מרגישה ואם הוא לא מנסה לשנות את המצב אין לכם מה לעשות ביחד ממש
שואל השאלה:
דיברתי איתו לא פעם ולא פעמיים ,אומר לי יש לי מלא חיובים לשלם יש לי עבודה ,אומר שהוא באמת מנסה להיפגש כמה שהוא יכול,שאלתי אותו למה הפסקנו לדבר המון ,אומר לי כי את תמיד שותקת,אני תמיד ממשיכה את השיחה תמיד מנסה והוא רק עונה ומדבר על עצמו
אנונימית
אז תבהירי לו מה הבעיות מבחינתך
תגידי לו שאת תמיד מראה התעניינות במה שהוא עושה ואת לא רואה את אותה השקעה מהצד שלו.
גברים לא מבינים בעצמם מה הם עושים לא נכון, את צריכה להגיד להם כדי שהם ידעו