16 תשובות
מחכה בצפיה
בעז"ה כל עם ישראל
בעזרת השם 3>
ככה מדינות העולם ילמדו לכבד אותנו.. אם נאהב את עצמנו ונפסיק לנסות להיות כמוהם
מעולה. עם ישראל חי כך מאז ומעולם וידענו הרבה תקופות טובות. למשל בית ראשון, בית שני ועוד לפני ואחרי.

עוד מעט משיח
יהיה נורא
המדינה תקרוס
זה תלוי
אם האוכלוסיה החרדית תשתנה, תתגייס לצבא, תעבוד, תשלם מיסים, אז המצב יהיה מצוין
אבל אם לא, אוכלוסיה חרדית תמשיך ללמוד תורה בלי ללמוד ליבה, המצב יהיה רע
אם המצב הנוכחי לא ישתנה בהתאם, יהיה אפשר בשמחה לשכוח מעצם קיומה של מדינת ישראל
מגניב
יהיו לנו יותר זכויות בשמים.
אנונימי
...see you space cowboy
המדינה כבר קורסת, לא?
מדינת ישראל צועדת בצעדי ענק לסופה
^ בזכותך נשמה
אנונימי
המציאות לא תואמת את הפנטזיות שלך מאמי
^ אני יודע שאת חרדית , תתגייס כבר
אנונימי
מה יש לכם יפסיכים
כמה חילונים שונאים את עצמם שזה משגע אותי
יהיה בעייתי מאוד.
המדינה תצנח למטה מכל הבחינות.