4 תשובות
שואל השאלה:
^
אמן בספטמבר אמן
אנונימית
שואל השאלה:
^
וואו כלכך,ליטרלי סיימתי יא בלי ציונים וכל השנתיים האלה בתיכון שעברתי עד עכשיו בקושי קיבלתי ציונים,ועוד בתקופה כלכך קשה ושנה קשה,פשוט מעצבן שמקשים עלינו עוד יותר
אנונימית
עובדתית זה יקרה כשייגמרו העיצומים
ולדעתי זה יקרה בספטמבר כי כנראה ב31 באוגוסט יחתמו על הסכם וייגמרו העיצומים.
משרד החינוך לא מבינים שאנחנו נדפקים מזה וואו זה מחרפן