6 תשובות
כן, זה לגמרי הגיוני. כדורי השינה נגד פסיכוזה יכולים לגרום לתופעת לוואי של עייפות כחלק מהשפעותיהם הצפויות. עייפות יכולה להיות אחת מהתגובות הנפוצות לתרופות אלו, אבל חשוב לזכור שהיא עשויה להיות רק זמנית ותמיד כדאי לדווח לפסיכיאטר על תחושת העייפות שמתפתחת.
שואל השאלה:
^אבל אין לי פסיכוזה, יש לי בעיות שינה וחרדה ובגלל זה היא נתנה לי את זה. חשוב לציין, אין לי פסיכוזה!
^אבל אין לי פסיכוזה, יש לי בעיות שינה וחרדה ובגלל זה היא נתנה לי את זה. חשוב לציין, אין לי פסיכוזה!
אנונימי
הגיוני כן, זה אמור לעזור לך
ואם מעניין אותך לחקור על זה לעומק עדיף שתשאלי אותה
ואם מעניין אותך לחקור על זה לעומק עדיף שתשאלי אותה
אין לך מה לדאוג, זה בסדר גמור
כדורים שמיועדים לפסיכוזה יכולים לעזור גם לאנשים שלא סובלים מפסיכוזה בהרבה מובנים
אם תחפש על הרבה תרופות פסיכיאטריות אתה תראה שהרבה מהן שנותנים לדיכאון וחרדה מתאימות גם לבעיות אחרות
ההבדל הוא במינון שאתה מקבל שהוא הרבה יותר נמוך ממי שסובל מפסיכוזה או מאניה לדוגמה
אתה לא סובל מפסיכוזה בסתר ולא מספרים לך, הכל טוב
כדורים שמיועדים לפסיכוזה יכולים לעזור גם לאנשים שלא סובלים מפסיכוזה בהרבה מובנים
אם תחפש על הרבה תרופות פסיכיאטריות אתה תראה שהרבה מהן שנותנים לדיכאון וחרדה מתאימות גם לבעיות אחרות
ההבדל הוא במינון שאתה מקבל שהוא הרבה יותר נמוך ממי שסובל מפסיכוזה או מאניה לדוגמה
אתה לא סובל מפסיכוזה בסתר ולא מספרים לך, הכל טוב
אם זה לא יעזור אז תגידי לה.
תסמכי על הרופאה שלך.
תסמכי על הרופאה שלך.
תבדקי איתה. טוב מאוד לשאול ולברר. זוהי זכותך.
באותו הנושא: