3 תשובות
שואל השאלה:
אוקי
שנייה אני אנסה פה (אפשר בכלל לנסות הפוך?)
הנה הבנתי,
תודה!
אוקי
שנייה אני אנסה פה (אפשר בכלל לנסות הפוך?)
הנה הבנתי,
תודה!
אנונימי
ליד השם שלך יש איקס כזה תלחץ עליו ותשנה לאנונימי ^_^
יש לך x קטן ליד השם שלך בתגובה, תלחץ עליו
באותו הנושא: