23 תשובות
שואל השאלה:
אני בת 16
אני בת 16
אנונימית
שואל השאלה:
מעכשיו אני לא מתכוונת לראות !! אתה צופה בזבל הזה?
מעכשיו אני לא מתכוונת לראות !! אתה צופה בזבל הזה?
אנונימית
שואל השאלה:
מה למשל??
מה למשל??
אנונימית
שואל השאלה:
הבנתי אותך
תמשיך ככהה עדיף למשל מצוואת אחות השד החדשה
אל תיכנס לזה בחיים באלי פיזית להקיאא
הבנתי אותך
תמשיך ככהה עדיף למשל מצוואת אחות השד החדשה
אל תיכנס לזה בחיים באלי פיזית להקיאא
אנונימית
שואל השאלה:
אה אז ראית??
ידעתי יגנוב
בטעותת mistake
אה אז ראית??
ידעתי יגנוב
בטעותת mistake
אנונימית
שואל השאלה:
טובטוב מאמינה לך
בכל מקרה קח פרח יסוטה
טובטוב מאמינה לך
בכל מקרה קח פרח יסוטה
אנונימית
שואל השאלה:
אהאהה נזכרתי דווקא אינויאשה זה סביר
נו די לא להתחכם קלטתי כבר שראית את זה ואני ממש לא ראיתי את זה!! הספיק לי פרק אחד כדי לברוח!! ולמה לעזאזל הם הופכים דמויות מצוירות לסוטות זה פאקינג מיועד לילדיםם
אהאהה נזכרתי דווקא אינויאשה זה סביר
נו די לא להתחכם קלטתי כבר שראית את זה ואני ממש לא ראיתי את זה!! הספיק לי פרק אחד כדי לברוח!! ולמה לעזאזל הם הופכים דמויות מצוירות לסוטות זה פאקינג מיועד לילדיםם
אנונימית
שואל השאלה:
טוב אני באמת מאמינה לך, ובאסה שיש אנשים שצופים בדברים האלוו
בכל מקרה חפרתי מספיק לילטט
טוב אני באמת מאמינה לך, ובאסה שיש אנשים שצופים בדברים האלוו
בכל מקרה חפרתי מספיק לילטט
אנונימית
תלוי איזה, מן הסתם
יש כאלה סתם גרועות ויש כאלה יותר עצובות
יש כאלה סתם גרועות ויש כאלה יותר עצובות
שואל השאלה:
אני לא מדברת על עצב אלא על סטייה שאין אפילו בסדרות ספרדיות
אני לא מדברת על עצב אלא על סטייה שאין אפילו בסדרות ספרדיות
אנונימית
אה, אז לא, ממש לא
כנראה ראית רק הנטאי
שזה בגדול פורנו באנימה
כנראה ראית רק הנטאי
שזה בגדול פורנו באנימה
שואל השאלה:
וואלה? טוב אז זה היה לגמרי בטעות
וואלה? טוב אז זה היה לגמרי בטעות
אנונימית
חח כע
אפשר להבין מה בדיוק צילק אותך בזה?
יש אנימות מצלקות כמו בננה פיש (בקטע טוב) ובוקו נו פיקו (בקטע רע) אבל לא כולן מצלקות יש המון ממש חמודות וטובות
שואל השאלה:
כתבתי את השם של האנימה למעלה(אל תראה אח יקר^^^
כתבתי את השם של האנימה למעלה(אל תראה אח יקר^^^
אנונימית
יכול להשפיע במובן הלא טוב
הייתי מכור לאנימה, היום אם אי פעם צופה זה בלחץ ופעם באלף שנה, ואם אצפה באמת במשהו, זה "דרגון בול דאימה" שחיכתי כמה שנים שתצא, כאילו בתכלס ציפיתי לסדרת המשך של סופר, אבל לא נורא, מקווה שהסדרה תהיה מעבר לציפיות
ואחלה "פרויקט קיי" סדרה מצוינת
הייתי מכור לאנימה, היום אם אי פעם צופה זה בלחץ ופעם באלף שנה, ואם אצפה באמת במשהו, זה "דרגון בול דאימה" שחיכתי כמה שנים שתצא, כאילו בתכלס ציפיתי לסדרת המשך של סופר, אבל לא נורא, מקווה שהסדרה תהיה מעבר לציפיות
ואחלה "פרויקט קיי" סדרה מצוינת
אנימה זה חולה
אנונימית
אוסיף עוד משהו, היא לא צפתה ב "הנטאי" היא צפתה ב "אצ'י" הייתי אומר אפילו קרוב לאצ'י כבד, שזה תלוי, יש סדרות אצ'י שבאות טוב עם רומנטיקה, יש אצ'י שזה יכול לבוא עם הומור, זה מאוד תלוי, תלוי איך מביאים את זה, הנטאי זה ממש פור*&
אצ'י זה יותר רמיזות אזורים חשופים, חוץ מאיבר המין
אצ'י זה יותר רמיזות אזורים חשופים, חוץ מאיבר המין
שואל השאלה:
לא מבינה בזה וטוב שכךך
לא מבינה בזה וטוב שכךך
אנונימית
בתור מישהו שראה הרבה אנימה, בכלל לא ממש לא האנימה הראשונה שלא פוקימון שראיתי הייתה בכיתה ד והאנימה היחידה שאולי צילקה אותי זה טוקיו גול כי ילד בן 11 שרואה טוקיו גול זה לא רעיון טוב
שואל השאלה:
הבנתי תודה
הבנתי תודה
אנונימית
מצטער אני הצטלקתי