5 תשובות
זה לא חובה
שואל השאלה:
אולי הסיבה שאצלך אף פעם לא היה ביקורי בית יכול להיות שזה תלוי באיזה בית ספר אתה נמצא ובאיזה חינוך אתה נמצא והאם יש לך מורה חדש ומה המצב הרפואי שלך, יחסים עם המשפחה וכסף
אנונימי
גם אני לא רציתי שיעשו את זה בסוף המחנכת באה דיברה 2 דקות והלכה
אנונימי
לי אף פעם לא קרה
אף פעם לא קרה לי.
קרה לי בשנה שעברה רק מקרה שהמחנכת באה לבית של סבא וסבתא שלי (שהייתי שם) כדי לאחל לי רפואה שלמה וכו'