7 תשובות
לאנטיביוטיקה יקחו לפחות 4-5 ימים ךהשפיע אל תדאג
לחכות זה לוקח זמן עד שיש שינוי
שואל השאלה:
אני בנתיים סובל
אני בנתיים סובל
זה לוקח זמן היה לי דלקת ריאות וזה עבר לי תוך חודש לפחות
אני עדיין עם דלקת ריאות
רופא נתן לי אנטיביוטיקה ולקחתי אותה 5 ימים והיא לא עזרה לי בכלל ואז במיון נתנו לי אנטיביוטיקה אחרת(2 אנטיביוטיקות יותר חזקות)
ואחרי יומיים כבר היה לי שיפור משמעותי
רופא נתן לי אנטיביוטיקה ולקחתי אותה 5 ימים והיא לא עזרה לי בכלל ואז במיון נתנו לי אנטיביוטיקה אחרת(2 אנטיביוטיקות יותר חזקות)
ואחרי יומיים כבר היה לי שיפור משמעותי
אנונימי
שואל השאלה:
הייתי במיון לפני 3 ימים ואין כל כך שיפור משמעותי
לחזור למיון?
הייתי במיון לפני 3 ימים ואין כל כך שיפור משמעותי
לחזור למיון?
יש שיפור כלשהו?
בכל מקרה
אני לא חושבת שיש מה לחזור למיון תנסה לחכות עוד יומיים אולי
בכל מקרה
אני לא חושבת שיש מה לחזור למיון תנסה לחכות עוד יומיים אולי
אנונימי
באותו הנושא: