7 תשובות
לאנטיביוטיקה יקחו לפחות 4-5 ימים ךהשפיע אל תדאג
לחכות זה לוקח זמן עד שיש שינוי
שואל השאלה:
אני בנתיים סובל
זה לוקח זמן היה לי דלקת ריאות וזה עבר לי תוך חודש לפחות
אני עדיין עם דלקת ריאות
רופא נתן לי אנטיביוטיקה ולקחתי אותה 5 ימים והיא לא עזרה לי בכלל ואז במיון נתנו לי אנטיביוטיקה אחרת(2 אנטיביוטיקות יותר חזקות)
ואחרי יומיים כבר היה לי שיפור משמעותי
אנונימי
שואל השאלה:
הייתי במיון לפני 3 ימים ואין כל כך שיפור משמעותי
לחזור למיון?
יש שיפור כלשהו?

בכל מקרה
אני לא חושבת שיש מה לחזור למיון תנסה לחכות עוד יומיים אולי
אנונימי