11 תשובות
28
שואל השאלה:
נראלכם מוגזם יותר מ30?
נראלכם מוגזם יותר מ30?
שום דבר לא מוגזם
תהיי בקצב שלך כשתרגישי מוכנה תגשי לטסט אין מה למהר
תהיי בקצב שלך כשתרגישי מוכנה תגשי לטסט אין מה למהר
29
ולא זה ממש לא מוגזם תעשה כמה שאתה צריך
ולא זה ממש לא מוגזם תעשה כמה שאתה צריך
כמעט 50 לדעתי
ועברתי טסט ראשון
ולא מוגזם לדעתי יותר מ30
ועברתי טסט ראשון
ולא מוגזם לדעתי יותר מ30
יותר מידי
40 זה הממוצע
עשיתי 32
עשיתי 32
בסביבות 30 נראלי אבל עברתי טסט שלישי
ואו אין לי יושב כמה עשיתי לפני הטסט אבל בכללי עשיתי איזה 60 ומשהו ובסוף עברתי טסט חמישי אבל אחותי עשצה 90 שיעורים כמעט ועברה עשירי אז הכל טוב
אנונימית
146
35 אבל קרו המון דברים מסובכים בחיים שלי בזמן הזה והייתי צריכה לעשות הפסקות ענקיות שממש עיקבו אותי
ולא זה לא מוגזם, הכי חשוב לנהוג טוב, לעבור מהר זה לא משנה בסופו של דבר זה חיים ומוות, עדיף לא למהר עם זה רק בשביל לעלות לכביש כמה שיותר מהר
ולא זה לא מוגזם, הכי חשוב לנהוג טוב, לעבור מהר זה לא משנה בסופו של דבר זה חיים ומוות, עדיף לא למהר עם זה רק בשביל לעלות לכביש כמה שיותר מהר
אנונימית
באותו הנושא: