5 תשובות
לא
עדיף ילד מהגנים שלך
אם אתה חושב שזה הדבר הנכון עבורך, הייתי אומרת שכן. נשמע שזה מה שאתה רוצה.
שואל השאלה:
חח בנים עם קשהה
אם בוער לך הרצון לאמץ, אז עדיף שיהיו לך ילדים משלך בנוסף לזה או לאלו שתאמץ כדי שגם תעביר את הגנים שלך הלאה וגם תהפוך את העולם למקום קצת יותר טוב.
יואו זה ממש תלוי, גם זה תלוי במה הוא עבר בעבר או שהוא עדיין קטן אני הייתי רוצה ילד, כי בואי בנים זה עם קל