5 תשובות
לא נראלי שזה מה שמעסיק אותם ככ
למה שיהיה להם אם אין להם תרשות של החטוף...
לצלם כן, לא לכל הארגון. אם את מצלמת תמונה אז היא שלך
הם אשכרה חטפו אותם את חושבת שמעניין אותם זכויות יוצרים?
אה עכשיו הבנתי את השאלה אבל לא נראלי של מישהו טכפת כאילו הם עשו דברים שאלוקים ישמור למי אכפת מזכויות יוצרים שלהם