8 תשובות
משתתפת בצערך וכן את צריכה להיות באזכרה
שואל השאלה:
לא זה לא לקבר זה בבית כנסת ועם אוכל..
לא זה לא לקבר זה בבית כנסת ועם אוכל..
אנונימי
אם המשפחה רוצה וצריכה אותך אז תלכי, אבל בדרך כלל רק הבנים מתפללים אומרים קדיש ואזכרה, שלא תדעו צער.
שואל השאלה:
תודה ):
תודה ):
אנונימי
אם זה לא בבית העלמין-ללכת כמובן להשתתף ולעזור.
לקבר? עדיף רק בנים! מכמה סיבות (;שלא נפרט
משתתף בצערך! ניראה לי שזה לפי הגיל...
נשים גם יכולות ללכת
באותו הנושא: