16 תשובות
בן כמה אתה
שואל השאלה:
19 מה זה משנה
19 מה זה משנה
אנונימי
כי יש לך מנטליות של ילד בן 10 תעשה לעצמך טובה ותתבגר
זה נכון אולי כשאת צעירה ומחפשת ריגושים
תאמין לי כל מי שיצאה עם גבר כזה עזבה מהר מאוד
והבינה תטעות שלה
תאמין לי כל מי שיצאה עם גבר כזה עזבה מהר מאוד
והבינה תטעות שלה
שואל השאלה:
אני מכיר גם מלא גדולות מעל 20
אני מכיר גם מלא גדולות מעל 20
אנונימי
לא אתה לא
שואל השאלה:
מה לא
מה לא
אנונימי
שואל השאלה:
אני לא מדבר על ערסים או עבריינים שדוקרים ודברים מוגזמים אבל כאלה שעושים מלא דברים רעים
אני לא מדבר על ערסים או עבריינים שדוקרים ודברים מוגזמים אבל כאלה שעושים מלא דברים רעים
אנונימי
אישה לא מחפשת גבר רע
אישה מחפשת גבר רציני בעל ביטחון עצמי גבוה שעומד על שלו וידע מה היא רוצה. גבר דומיננטי.
אתה לא יכול לדעת איך הוא מתייחס אליה כי אתה לא נמצא בזוגיות שלה.
אישה מחפשת גבר רציני בעל ביטחון עצמי גבוה שעומד על שלו וידע מה היא רוצה. גבר דומיננטי.
אתה לא יכול לדעת איך הוא מתייחס אליה כי אתה לא נמצא בזוגיות שלה.
שואל השאלה:
אפילו אני לא מדבר על אלה שפוגעים בה אני מדבר על אלה שפוגעים באחרים בכמעט כולם חוץ ממנה שיכולים להרביץ סתם ככה למישהו בגלל משהו קטן ולה לא אכפת שהוא עושה רע לאחרים או מרביץ להם לא משנה מה הסיבה
אפילו אני לא מדבר על אלה שפוגעים בה אני מדבר על אלה שפוגעים באחרים בכמעט כולם חוץ ממנה שיכולים להרביץ סתם ככה למישהו בגלל משהו קטן ולה לא אכפת שהוא עושה רע לאחרים או מרביץ להם לא משנה מה הסיבה
אנונימי
דווקא ערסים מתייחסים הכי יפה מניסיון
אולי על זה אתה מדבר
כי קשה להאמין שערס יכול להיות בן זוג טוב
אבל הם הכי נאמנים והכי נותנים כבוד לאישה שלהם ובגלל זה הרבה נשים היום אוהבות ערסים
(לפחות הערסים האמיתיים ולא המושפעים ובמיוחד לא הבני נוער)
אולי על זה אתה מדבר
כי קשה להאמין שערס יכול להיות בן זוג טוב
אבל הם הכי נאמנים והכי נותנים כבוד לאישה שלהם ובגלל זה הרבה נשים היום אוהבות ערסים
(לפחות הערסים האמיתיים ולא המושפעים ובמיוחד לא הבני נוער)
שואל השאלה:
היית רוצה שהבן זוג שלך יתייחס אלייך בכבוד כמו כולם כמעט אבל יפגע באחרים?^
היית רוצה שהבן זוג שלך יתייחס אלייך בכבוד כמו כולם כמעט אבל יפגע באחרים?^
אנונימי
תלוי
אני אישית לא אבל יש נשים שגם מוכנות לצאת עם עבריינים כי מושך אותן הרעיון של גבר רציני שאף אחד לא יכול לדבר איתו ושאנשים מפחדים ממנו ומכבדים אותו, זה נותן להן אישית תחושת ביטחון שיש מי שיגן עליהן ושאף אחד לא יכול להתעסק איתה ועם המשפחה שלה
אבל אני לא מכירה אף אישה שיש לה חרא של חבר שמתייחס לאנשים מגעיל ומרביץ לאנשים
ואם כן נתקלתי באנשים כאלה זה בדרכ זוג בהמות
שגם האישה בהמה לא רק הגבר והם היחידים שיסכימו להיות אחד עם השניה
אני אישית לא אבל יש נשים שגם מוכנות לצאת עם עבריינים כי מושך אותן הרעיון של גבר רציני שאף אחד לא יכול לדבר איתו ושאנשים מפחדים ממנו ומכבדים אותו, זה נותן להן אישית תחושת ביטחון שיש מי שיגן עליהן ושאף אחד לא יכול להתעסק איתה ועם המשפחה שלה
אבל אני לא מכירה אף אישה שיש לה חרא של חבר שמתייחס לאנשים מגעיל ומרביץ לאנשים
ואם כן נתקלתי באנשים כאלה זה בדרכ זוג בהמות
שגם האישה בהמה לא רק הגבר והם היחידים שיסכימו להיות אחד עם השניה
שואל השאלה:
הייתי עם מישהי שבאמת עשיתי לה רק טוב ובחיים לא פגעתי בה הצלתי אותה מאונס והיא בכל זאת בגדה בי כאילו נפרדה ממני בשביל מישהו אחר שהיא הייתה איתו גם קצת לפני שנפרדה ממני והוא באמת בן אדם רע ואני לא אומר את זה בגלל שהוא איים עליי לעזוב אותה ושאם אני ידבר איתה הוא יעשה לי משהו הוא גם עושה את זה לאחרים
הייתי עם מישהי שבאמת עשיתי לה רק טוב ובחיים לא פגעתי בה הצלתי אותה מאונס והיא בכל זאת בגדה בי כאילו נפרדה ממני בשביל מישהו אחר שהיא הייתה איתו גם קצת לפני שנפרדה ממני והוא באמת בן אדם רע ואני לא אומר את זה בגלל שהוא איים עליי לעזוב אותה ושאם אני ידבר איתה הוא יעשה לי משהו הוא גם עושה את זה לאחרים
אנונימי
זה שהיא עזבה אותך בשביל מישהו אחר זה לא כי אתה ילד טוב מדיי בשבילה. זה בגלל שהוא האקס המיתולוגי הזה שהיא עדיין נעולה עליו וחשבה שאין לה סיכוי איתו יותר אז כשקפצה ההזדמנות לחזור אליו היא לקחה אותה. היא עצמה חרא, וחרא נמשך לחרא.
תוציא את זה מהראש שנשים מעדיפות "גברים רעים"
זו מחשבה מתמסכנת
תוציא את זה מהראש שנשים מעדיפות "גברים רעים"
זו מחשבה מתמסכנת
כי זה סקסי
אנונימית
באותו הנושא: