7 תשובות
שואל השאלה:
^^מחקתי כי מרגיש לי שהעלתי את זה שוויצרי מדי לעלות שוב אולי עם כיתוב "תודה על הזכות או "תודה לך מאמו" לספאם קלוז אני אעלה
^^מחקתי כי מרגיש לי שהעלתי את זה שוויצרי מדי לעלות שוב אולי עם כיתוב "תודה על הזכות או "תודה לך מאמו" לספאם קלוז אני אעלה
אנונימית
כן זה גם סבבה
שואל השאלה:
^לעלות לספאם קלוז או ספאם רגיל יש לי 100 ומשהו עוקבים בגלל זה אני שואלתת ואני אעלה עם לבבות
^לעלות לספאם קלוז או ספאם רגיל יש לי 100 ומשהו עוקבים בגלל זה אני שואלתת ואני אעלה עם לבבות
אנונימית
לדעתי זה ספאם רגיל
אז באמת שנראה לי זה סבבה וזה גם כיף מדי פעם לקנות דברים חדשים ומותר להתלהב וזה הכי סבבה בעולם פשוט לשים לב כמו שאמרת שלא ייצא שוויצרי מדיי
שואל השאלה:
^^אני הכי לא בעולם בגלל זה אני שואלת כי לא נעים ליי
^^אני הכי לא בעולם בגלל זה אני שואלת כי לא נעים ליי
אנונימית
תלוי
אנשים שלא חברים שלך או פחות מתחברים לדעתי יחשבו שזה שוויצרי
חברים שלך ידעו לפרגן לך ולא לחשוב שזה שוויצרי
וזה גם תלוי איך את ביומיום
אם את מהאנשים שמשוויצים בכל דבר שיש להם/עושים/מקבלים אז רוב הסיכויים שיחשבו שזה שוויצרי
אבל את לא נשמעת אחת כזאת אז נראלי שהסטורי הזה סבבה :)
אנשים שלא חברים שלך או פחות מתחברים לדעתי יחשבו שזה שוויצרי
חברים שלך ידעו לפרגן לך ולא לחשוב שזה שוויצרי
וזה גם תלוי איך את ביומיום
אם את מהאנשים שמשוויצים בכל דבר שיש להם/עושים/מקבלים אז רוב הסיכויים שיחשבו שזה שוויצרי
אבל את לא נשמעת אחת כזאת אז נראלי שהסטורי הזה סבבה :)
באותו הנושא: