6 תשובות
אני לא קיבלתי הודעה אם אני זוכרת נכון. פשוט נכנסתי לאתר ובדקתי פעם ב- עד שהעלו.
לא מקבלים הודעה, נכנסים לאתר לפרופיל ורואים אם יש או אין
שואל השאלה:
לא מקבלים הודעה בכלל?
לא מקבלים הודעה בכלל?
אנונימית
לא, שום דבר לא יקפוץ לך ו"יודיע" לך שקיבלת
אבל בדרכ מקבלים יום/24 שעות אחרי שעשית את המבחנים
אבל בדרכ מקבלים יום/24 שעות אחרי שעשית את המבחנים
שואל השאלה:
עבר יום
והאתר קרס
כל הכבוד מיטב
עבר יום
והאתר קרס
כל הכבוד מיטב
אנונימית
זה הצבא, אל תתפלאי. לפעמים הם שולחים הודעות ולפעמים לא. רוב הפעמים אפילו שזימנו אותי מסיבות כאלה ואחרות (שהייתי צריכה לבוא פיזית ללשכת גיוס אז מן הסתם הייתי צריכה לדעת) הם לא שלחו לי הודעה. פשוט מצפים שתסתכלי מידי פעם באתר ותתעדכני.
באותו הנושא: