4 תשובות
שואל השאלה:
אני כבר 20 דקות מחכה שזה יעבוד זה ממש מעצבן
אני כבר 20 דקות מחכה שזה יעבוד זה ממש מעצבן
אנונימית
סיבה? חרא שרתים. תנסי כל הזמן אולי יעבוד
שואל השאלה:
^כן אני יודעצ אבל יש סיבה?? כי אני חייבת ללמןד לדפ"ר
^כן אני יודעצ אבל יש סיבה?? כי אני חייבת ללמןד לדפ"ר
אנונימית
האתר דפוק מאתמול
באותו הנושא: