7 תשובות
בדקו את האיזור והכל נקי ובטוח לשחייה,
וחוץ מזה, מאוד נדיר שהיא הורגת.. אין צורך לפחד.
אהה ועוד משהו בשביל להידבק במחלה צריך לשאוף מים מהאף ורק אז האמבה חודרת לגוף..
יש אבל די נדיר לגבי מה שאמרת לא חושב שיש למה כי זה באמת ממש נדיר וגם לא יעזור כי זה בגודל של חיידק..
אולי לא לקחת סיכון פשוט?
^ איך מאוד נדיר שהיא הורגת ? זה סוג ספיציפי שזה כל הקטע שלו אני קראתי על אז אבל אם אתה יודע יותר אשמח לשמוע החרא הזה ממש הפחיד אותי
^^לא רוצה לעשות פראנויה אבל האמבה הזאת הייתה אצל בערך 400 אנשים ורק 7 שרדו עם נזק מוחי קשה מאוד, היא לרוב הורגת עם שיעור קטלני של 98.5 אחוזים
בארץ היה מקרה אחד בלבד.