4 תשובות
אחלה משחק כל אחד חושב אחרת אי אפשר לשאול דעת קהל אין מה להפסיד תוריד תנסה ותראה
זה אחלה להעביר זמן אבל הוא ממש מעצבן לפעמים
אני יותר אוהבת לשחק את המשחקים הקצרים
אני יותר אוהבת לשחק את המשחקים הקצרים
לא שווה
לדעתי משחק גרוע עם קהל דיי מביך
לדעתי משחק גרוע עם קהל דיי מביך
לא כל כך לא שווה
באותו הנושא: