5 תשובות
בהחלט לא נעים. אלו טענות דמגוגיות שמטרתן הפצת שנאה ושימוש בה למטרות פוליטיות של פילוג שסופו הפלת שלטון שנבחר באופן דמוקרטי.
שואל השאלה:
דאימ חשבתי יש פה יותר חרדים
ואני ראיתי את הביטויים הללו
אנונימית
כן אני בטוח שהביטויים שאת משתמשת בהם מעט מוגזמים..
ולא, אני לא חושב שנמצאים באתר חרדים הרלוונטים לענות לשאלה הזאת
גג תיפלי על אחד
היום דיברתי עם אברך


הוא אמר שכמו שמרגיש שכל העולם יוצא על ישראל במלחמה, ככה החרדים מרגישים (לפחות הוא) שמתייחסים אליהם

הוא יודע שהמון המון לא נכון ומראים רק את הרע וזה מפוצץ אותו, אבל ברוך השם זה מה שיש