5 תשובות
שלום לך!
דבר ראשון, אל תפסיק לחפור להם עד תאריך הגיוס! כל יום, 2 מיילים תשלח להם אם צריך, אבל כל הזמן לחפור להם עד שיימאס להם ממך- ככה דברים עובדים בצבא
דבר שני, בוא נלך לתרחיש הכי גרוע- שבאמת לא מקשיבים לך וכבר אתה כבר צריך להתייצב- אל תיהיה ראש בקיר, אתה לא תצליח- פשוט תגיע, עם המסמכים והכל ותראה לרופא בבקום ("וועדה רפואית") שאתה לא כשיר. זה לא לעשות דווקא, זה פשוט להראות ששנייה בכל הרצון ואהבה אתה בעצם עוד לא בתפקוד טוב
בהצלחה!
~משוחררת
דבר ראשון, אל תפסיק לחפור להם עד תאריך הגיוס! כל יום, 2 מיילים תשלח להם אם צריך, אבל כל הזמן לחפור להם עד שיימאס להם ממך- ככה דברים עובדים בצבא
דבר שני, בוא נלך לתרחיש הכי גרוע- שבאמת לא מקשיבים לך וכבר אתה כבר צריך להתייצב- אל תיהיה ראש בקיר, אתה לא תצליח- פשוט תגיע, עם המסמכים והכל ותראה לרופא בבקום ("וועדה רפואית") שאתה לא כשיר. זה לא לעשות דווקא, זה פשוט להראות ששנייה בכל הרצון ואהבה אתה בעצם עוד לא בתפקוד טוב
בהצלחה!
~משוחררת
שואל השאלה:
תודה רבה,זה באמת לא ברור לי למה גם עם כל המסמכים הם פשוט דוחים את הבקשה כאילו באמת אין לזה סיבה
וזה לא שאני לא רוצה להתגייס אני ממש רציתי להתגייס באוגוסט אבל פיזית לא יכול
תודה רבה,זה באמת לא ברור לי למה גם עם כל המסמכים הם פשוט דוחים את הבקשה כאילו באמת אין לזה סיבה
וזה לא שאני לא רוצה להתגייס אני ממש רציתי להתגייס באוגוסט אבל פיזית לא יכול
אנונימי
שואל השאלה:
אבל מה זה ישנה אם זה יהיה אותו דבר? ישלחו לי את אותה התשובה
אבל מה זה ישנה אם זה יהיה אותו דבר? ישלחו לי את אותה התשובה
אנונימי
לערער על זה ולשלוח שוב
תשתמט
באותו הנושא: